صفحه اصلی / اخبار داخلی / با ارزی شدن نرخ هتل‌ها مخالفیم / وظیفه همه ما تقویت پول ملی است نه ارز خارجی
با ارزی شدن نرخ هتل‌ها مخالفیم / وظیفه همه ما تقویت پول ملی است نه ارز خارجی - تصویر 1

با ارزی شدن نرخ هتل‌ها مخالفیم / وظیفه همه ما تقویت پول ملی است نه ارز خارجی

ایجاد شده: 5/آبان/1397       آخرین ویرایش: 5/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز، جامعه تورگردانان ایران به تصمیم هتلداران نسبت به ارزی شدن نرخ هتل‌ها انتقاد و در نامه‌ای به رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعلام کرد: وظیفه همه ما تقویت پول ملی است نه ارز خارجی.

جامعه تورگردانان ایران با پیشنهاد هتلداران مبنی بر دو نرخی شدن قیمت هتل‌ها و محاسبه هزینه گردشگران خارجی به دلار، مخالف و معتقد است که این اقدام ضربه زدن به پول ملی و تقویت پول خارجی است.

این تشکل گردشگری در نامه خود به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، آورده است: ظاهرا از این نکته غافل شده‌ایم که وظیفه همه ما در شرایط فعلی تقویت پول ملی است نع تقویت ارز خارجی آن هم در داخل کشور. امروزه همه کشورها برای تقویت واحد پولی کشور خود تلاش می‌کنند. برای مثال روسیه و چین توافق کرده‌اند در معامله با ایران ارزهای خود را جایگزین دلار و یورو کنند.

جامعه تورگردانان در ادامه نامه خود ذکر کرده است: نباید فراموش کرد که هتل‌ها و اماکن اقامتی ایران همه ساله نرخ‌های خود را از 20 تا 40 درصد افزایش می‌دهند که این خود سبب افزایش نرخ تورهای ایران نسبت به کشورهای مجاور شده است.

تورگردانان ایران به مونسان نوشته‌اند:«نباید فراموش کرد که هتل‌ها و اماکن اقامتی ایران همه ساله از ۲۰ تا بیش از ۴۰ درصد نرخ‌های خود را افزایش می‌دهند که این خود سبب افزایش نرخ تورهای ایران نسبت به کشورهای همجوار شده است

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...