صفحه اصلی / اخبار داخلی / ایرلاین‌ها یارانه خود را از دولت بگیرند، نه از جیب مردم!!!
ایرلاین‌ها یارانه خود را از دولت بگیرند، نه از جیب مردم!!! - تصویر 1

ایرلاین‌ها یارانه خود را از دولت بگیرند، نه از جیب مردم!!!

ایجاد شده: 20/مهر/1399       آخرین ویرایش: 20/مهر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران با ابراز نگرانی نسبت به مصوبه افزایش قیمت بلیط هواپیما در پروازهای داخلی، اظهار داشت: افزایش نرخ بلیط هواپیما، صنعت گردشگری داخلی را به شدت متضرر می‌کند.

"امیر پویان رفیعی‌شاد" ابراز داشت: همیشه صحبت ما این بوده که سفر را به عنوان یک کالای لوکس نبینیم بلکه تلاش کنیم سفر در سبد خانواده‌ها قرار گیرد ولیکن این اقدام دقیقاً در تضاد با این رویه است.

"رفیعی شاد" با انتقاد شدید از این تصمیم ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی داخلی، گفت: اگر ایرلاینی در فشار است و باید هزینه‌هایش را تامین کند، می‌تواند از دولت سوبسید بگیرد نه از مردم.

وی افزود: چرا به جای اینکه برای مردم تسهیلات قائل شویم، عرصه را برای آنها سخت‌تر می‌کنیم و می‌گوئیم شما که نمی‌توانی با هواپیما سفر بروی با اتوبوس برو.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران در ادامه گفت: اکنون دیگر حتی قشر متوسط نیز نمی‌توانند سفر هوایی داشته باشند. آیا با این نرخ‌ها کسی می‌تواند با خانواده چهار نفره‌اش به سفر برود؟

وی در خصوص سیاست وزارت گردشگری در قبال این موضوع نیز گفت: وزارت گردشگری تاکنون نسبت به افزایش نرخ بلیط پروازهای داخلی واکنش نشان نداده است. شاید چون تعطیلات بوده است.

وی در پایان گفت: وزارت گردشگری بداند که اگر نهادی مثل وزارت راه، تصمیمی می‌گیرد که بر گردشگری تاثیر دارد، باید واکنش نشان دهد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...