صفحه اصلی / اخبار داخلی / ایران؛ میزبان تور آشناسازی اساتید و دانشجویان دانشگاه لیسبون پرتغال
ایران؛ میزبان تور آشناسازی اساتید و دانشجویان دانشگاه لیسبون پرتغال  - تصویر 1

ایران؛ میزبان تور آشناسازی اساتید و دانشجویان دانشگاه لیسبون پرتغال

ایجاد شده: 5/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 5/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور از میزبانی گروهی از اساتید و دانشجویان مرکز ایرانشناسی دانشگاه لیسبون پرتغال در قالب تور آشناسازی، خبر داد.

"محمد ابراهیم لاریجانی" ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: برگزاری تور آشناسازی، طیف‌های مختلفی از کشورهای هدف را مورد توجه قرار می‌دهد و در این میان، دانشگاهیان از جمله مخاطبانی هستند که تاثیرپذیری و تاثیرگذاری آنها برای جامعه میزبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

"لاریجانی" ابراز داشت: ایده دعوت از اساتید و دانشجویان مرکز ایران‌شناسی دانشگاه لیسبون، سال گذشته و پس از راه‌اندازی این مرکز، شکل گرفت و تور آشناسازی نیز با حمایت دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری و با همکاری یکی از شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری انجام شد.

وی افزود: این تور، روز گذشته ( 4 خرداد ) به سرپرستی رئیس مرکز ایران‌شناسی دانشگاه لیسبون و 2 نماینده و مشاور فرهنگی پارلمان پرتغال از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ( ره ) به کشور وارد شده و پس از بازدید از شهرهای تهران، اصفهان، یزد و شیراز در تاریخ 11 خردادماه از استان فارس، کشور را ترک خواهند کرد.

مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گفت: این تور با هدف گسترش دوستی بین ملل، شناخت ملت‌ها از یکدیگر، مشاهده عینی تنوع جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی و طبیعی ایران و همچنین خثی‌سازی تبلیغات سوء نسبت به کشور و نمایش اقتدار، پیشرفت، توسعه و امنیت، برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان گفت: در سال گذشته، 194 نفر متشکل از خبرنگار، مجری رادیو و تلویزیون، فعال گردشگری، تور اپراتور و سایر گروه‌های تاثیرگذار کشورهای بازار هدف از سوی دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری و در قالب تور آشناسازی به کشور آمده‌اند. در سال جدید نیز این دومین گروهی است که به این شکل وارد کشور می‌شود و پیش از این نیز گروهی از فعالان گردشگری و تور اپراتورهای کشور چین با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشورمان، آشنا شدند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...