صفحه اصلی / اخبار داخلی / انتقاد رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی از سیاست‌های وزارت گردشگری
انتقاد رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی از سیاست‌های وزارت گردشگری - تصویر 1

انتقاد رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی از سیاست‌های وزارت گردشگری

ایجاد شده: 10/خرداد/1399       آخرین ویرایش: 10/خرداد/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با انتقاد از سیاست‌های وزارت گردشگری در دوران بحران کرونا، اظهار داشت: متولی گردشگری از زمانی که کرونا در کشور شایع شده چه برنامه‌ریزی برای سفر و گردشگری داشته است؟

"حرمت‌الله رفیعی" ابراز داشت: وقتی برنامه‌ریزی نباشد، مردم هم سوار ماشین شخصی می‌شوند و هر جایی می‌روند و گرفتار دلال‌ها می‌شوند ولی به هر صورت تعطیلات دیگری در پیش داریم و استدعا می‌کنیم تا برنامه‌ریزی سفر را دستور کار قرار دهند.

"رفیعی" در ادامه به عدم همکاری دولت با بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: متولی گردشگری از ابتدای کرونا یک جلسه با بخش خصوصی نداشته که برون‌رفت و نتیجه‌ای داشته باشد. جلسات دولت با بخش خصوصی گردشگری، فرمایشی و سرشار از خنده و تعارف است.

وی افزود: متولیان گردشگری کشور به جای کار کلان به دنبال تشکیل و ثبت تشکل خصوصی هستند و مدام گزارش اشتباه از آمار و ارقام می‌دهند تا نشان دهند که کاری انجام شده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در ادامه گفت: به جای متولیان و دولت، بخش خصوصی پیگیر مطالبات مردم است و با وجود تسویه بخشی از مبالغ، ایرلاین‌ها و هتل‌ها همچنان بدهی سنگینی دارند.

وی در پایان گفت: مسئولان هواپیمایی و گردشگری تاکنون مستنداتی در خصوص استرداد ۹۵ درصد بدهکاری‌ها به مردم، ارائه نکرده‌اند. در حال حاضر فقط در انجمن ما، ۸۰۰ پرونده شکایت باز است که بیشتر آنها به بد عهدی شرکت‌های هواپیمایی برمی‌گردد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...