صفحه اصلی / اخبار داخلی / انتخاب هتل‌های برتر از سوی برخی سامانه‌های رزرواسیون آنلاین، اعتباری ندارد
انتخاب هتل‌های برتر از سوی برخی سامانه‌های رزرواسیون آنلاین، اعتباری ندارد - تصویر 1

انتخاب هتل‌های برتر از سوی برخی سامانه‌های رزرواسیون آنلاین، اعتباری ندارد

ایجاد شده: 3/آذر/1397       آخرین ویرایش: 3/آذر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران معتقد است که نحوه عملکرد سامانه‌های رزرواسیون آنلاین در درجه اول بایستی هماهنگ شده و تحت نظارت یک تشکل مشخص صورت گیرد تا هر کسی نتواند وارد این حوزه شود و عملکرد زنجیره صنعت هتلداری کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

"محمدعلی فرخ‌مهر" در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز و در رابطه با انتخاب هتل‌های برتر از سوی برخی سامانه‌های رزرواسیون آنلاین، اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نهادی که به این سامانه‌ها مجوز می‌دهد بایستی معیارهای انتخاب هتل برتر را نیز مشخص کند.

"فرخ‌مهر" ابراز داشت: هر یک از هتل‌های کشور بر اساس معیارهای مشخص دارای درجه‌بندی هستند که از سوی عامل تطبیق و پس از طی فرایند استانداردسازی و قرار گرفتن در کمیسیون درجه‌بندی، ارائه می‌شود. پس در نتیجه معیارهای این انتخاب بایستی مشخص و از طریق اطلاع‌رسانی نیز به هتل‌ها انتقال داده شود.

وی افزود: در مجموع نمی‌توان مانع از این انتخاب شد و هتل‌ها نیز ابزاری برای مقابله با این موضوع ندارند ولیکن اگر چنانچه معیارهای انتخاب هتل برتر از سوی این شرکت‌ها مشخص باشد بسیار مناسب و زیباتر خواهد بود.

رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران در ادامه گفت: از نظر شخص بنده، اعطای این گواهینامه‌ها اعتباری ندارد و مصرف‌کننده نیز متوجه می‌شود که این درجه‌بندی ریشه‌دار نیست زیرا به همه هتل‌ها اعطا شده و به نوعی همه به یک چشم دیده شده است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...