صفحه اصلی / اخبار داخلی / اقلام سیزده‌گانه دفتر تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری در سال ۹۹
اقلام سیزده‌گانه دفتر تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری در سال ۹۹ - تصویر 1

اقلام سیزده‌گانه دفتر تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری در سال ۹۹

ایجاد شده: 1/تیر/1399       آخرین ویرایش: 1/تیر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر کل تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری اظهار داشت: اقلام تبلیغات مکتوب و دیجیتال گردشگری به ۱۰ زبان در حال طراحی و تولید است و حداکثر تا پایان تیرماه، آماده می‌شود.

"محمد ابراهیم لاریجانی" در مصاحبه با هتل‌نیوز، ابراز داشت: زبان‌های استفاده شده در اقلام، منطبق بر زبان کشورهای اولویت‌دار بازار هدف شامل انگلیسی، عربی، روسی، ترکی، آلمانی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی و ارمنی است که می‌تواند بیش از ۱۰۰ کشور را پوشش دهد.

وی در ادامه اقلام سیزده‌گانه دفتر تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری در سال جاری را به شرح زیر نام برد؛ 

  1. کاتالوگ ده دلیل سفر به ایران 
  2.  کتابچه ویزیت ایران 
  3. کتاب ۱۰۰ میراث ایران به زبان انگلیسی 
  4. کتاب Iran Travel Guide به زبان انگیسی 
  5. بروشور و کلیپ ظرفیت‌های گردشگری سلامت ایران 
  6. بروشور و کلیپ معرفی اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی ایران 
  7. بروشور و کلیپ گردشگری مذهبی و ادیان در ایران 
  8. مالتی مدیای ۲۴ اثر ثبت جهانی ایران 
  9. دی وی دی کلیپ‌ها و ویدئوهای معرفی ایران شامل ۳۵ ویدئو 
  10. دی وی دی ۳۶۵ عکس از ۱۰۰جاذبه برتر گردشگری ایران
  11. راه‌اندازی صفحه رسمی گردشگری ایران در فیس‌بوک، ویچت، اینستاگرام، یوتیوب، شنوتو ( پادکست ) جهت بارگذاری محتواهای تولید شده از گردشگری ایران به زبان‌های مختلف
  12. ساخت ۱۴ ویدئوی مناسب فضای مجازی همراه با نریشن و زیرنویس با موضوعات مختلف از ظرفیت‌ها و محصولات گردشگری ایران قدیم و مدرن
  13. ساک دستی پارچه‌ای با طرح، فرم و نقوش ایرانی اسلامی برای بسته‌بندی مناسب اقلام در توزیع و اهدای آنها

جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...