صفحه اصلی / اخبار داخلی / اقامتگاه‌‌‌‏‌های بوم‌‌‌‏‌گردی به پنل خورشیدی تجهیز خواهد شد
اقامتگاه‌‌‌‏‌های بوم‌‌‌‏‌گردی به پنل خورشیدی تجهیز خواهد شد - تصویر 1

اقامتگاه‌‌‌‏‌های بوم‌‌‌‏‌گردی به پنل خورشیدی تجهیز خواهد شد

ایجاد شده: 16/مهر/1402       آخرین ویرایش: 16/مهر/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ " یاور عبیری " رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی گفت : تفاهم‌نامه چهارجانبه‌‌‌‌‌ای بین معاونت گردشگری، سازمان انرژی‌‌‌‌‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی‌برق، بنیاد علوی زیر نظر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جامعه بوم‌‌‌‌‌گردی ایران امضا شد. این تفاهم‌نامه حول محور نصب پنل‌‌‌‌‌های خورشیدی برای بوم گردی‌‌‌‌‌ها انجام گرفت.

او گفت : قرار است طبق این تفاهم‌نامه وزارت نیرو و سازمان انرژی‌‌‌‌‌های تجدیدپذیر در بحث تامین پنل‌‌‌‌‌های خورشیدی مشارکت کنند.

وی افزود : بنیاد علوی نیز وام‌‌‌‌‌های حدود ۶۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی با بهره ۴درصدی را به بوم‌‌‌‌‌گردی‌‌‌‌‌های متقاضی که از سوی معاونت گردشگری و جامعه بوم‌‌‌‌‌گردی معرفی می‌‌‌‌‌شوند؛ بدهند.

" عبیری " اضافه کرد ؛ بوم‌‌‌‌‌گردی‌‌‌‌‌های متقاضی باید با جامعه تماس گرفته تا از شرایط دریافت پنل خورشیدی و وام مورد نظر مطلع شوند در واقع همه بوم‌‌‌‌‌گردی‌‌‌‌‌ها می‌توانند از این پنل‌‌‌‌‌ها استفاده کنند و شرایط خاص آب و هوایی مدنظر نیست.

رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای بوم گردی تاکید کرد ؛ با نصب پنل‌‌‌‌‌های خورشیدی نه تنها این اقامتگاه‌‌‌‌‌ها می‌توانند نیروی برق واحد اقامتی خود را تامین کنند بلکه می‌تواند برای آنها منبعی برای درآمدزایی نیز باشد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...