صفحه اصلی / اخبار داخلی / اقامت در چادر و مدرسه ممنوع است
اقامت در چادر و مدرسه ممنوع است - تصویر 1

اقامت در چادر و مدرسه ممنوع است

ایجاد شده: 6/اسفند/1399       آخرین ویرایش: 6/اسفند/1399

به گزارش هتل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان با تاکیدبراینکه مسافران نوروزی تنها مجازبه اقامت در اماکن تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستندگفت: براساس تصمیم ستادملی مقابله با کرونا، قراربراین است که سفرهای نوروزی به صورت ایمن انجام شود.

او در رابطه با سفر ایمن در ایام کرونا، تصریح کرد: در سفر ایمن ورود مسافر تنها به مناطق زرد و یا آبی مجاز است و مسافران باید در مراکز اقامتی که تحت نظر و بررسی میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری هستند اقامت کنند؛ این بدان معناست که انتخاب مدارس، خانه مسافر و یا برپایی چادر  برای اقامت مسافران غیرقانونی بوده و برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان سفرهای نوروزی را در قالب تورهای گردشگری مجاز، سفری ایمن دانست و افزود: شیوه نامه های بهداشتی در تورهای تحت نظارت این سازمان به خوبی رعایت شده است؛ این قانون به معنای غیرمجاز بودن سفرهای انفرادی و یا گروهی نیست اما توصیه می‌شود در ایام کرونایی سفرها در غالب تورهای مجاز انجام شود.

مالمیر در رابطه با نحوه بازدید از مراکز گردشگری و موزه‌ها نیز گفت: در تلاشیم تا با ایجاد تغییر در سانس و ساعت اماکن مورد علاقه مسافران همانند موزه‌ها مانع از شکل‌گیری تراکم و یا اجتماع به صورت گسترده شویم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...