صفحه اصلی / اخبار خارجی / افشای رسوایی جدید در رابطه با هتل‌های دونالد ترامپ + جزئیات
افشای رسوایی جدید در رابطه با هتل‌های دونالد ترامپ + جزئیات - تصویر 1

افشای رسوایی جدید در رابطه با هتل‌های دونالد ترامپ + جزئیات

ایجاد شده: 18/آذر/1397       آخرین ویرایش: 18/آذر/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز و به نقل از روزنامه واشنگتن پست، گروه Qorvis / MSL به عنوان یک نهاد لابی‌گر در آمریکا که سال‌هاست برای کشور عربستان کار می‌کند در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا تعداد 500 اتاق هتل "دونالد ترامپ" در واشنگتن را رزرو و پول آن را پرداخت کرده بود.

بر اساس گزارش منتشر شده در واشنگتن پست، این گروه در 6 سفر طی مدت سه ماه، تعدادی از سربازان و مجروحان جنگی ارتش آمریکا را به واشنگتن برده تا در مخالفت با تصویب قانونی علیه عربستان سعودی در کنگره به تجمع بپردازند.

هزینه سفر رایگان و تفریحی این تعداد از سربازان آمریکایی حدود 270 هزار دلار تخمین زده شده است و به گفته واشنگتن پست، رئیس‌جمهور آمریکا با این کار قانون اساسی آمریکا درباره عدم ارائه گزارش کمک‌های مالی خارجی به کمپین‌های انتخاباتی و سیاست‌مداران را نقض کرده است.

مدیران Qorvis / MSL که به ازای هر شب اقامت میهمانان خود مبلغ 768 دلار هزینه کرده‌اند، معتقدند که انتخاب هتل "دونالد ترامپ" در شهر واشنگتن به دلیل ارائه تخفیف مناسب بوده و ارتباطی به موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری نداشته است.

از سوی دیگر گفته می‌شود، سربازان آمریکایی حاضر در این سفر نیز از نقش نهادهای لابی‌گر عربستان در پرداخت هزینه‌ها بی‌اطلاع بوده‌اند و حال از اینکه کارشان به جای ارسال پیام به کنگره صرفا برای کمک به کسب و کار "دونالد ترامپ" انجام شده، متعجب هستند.

سفارت کشور عربستان در آمریکا به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران واشنگتن پست، پاسخی نداده و مدیران هتل نیز از ارتباط این نهاد با هتل خود ابراز بی‌اطلاعی نموده‌اند.

افشای این گزارش توسط روزنامه واشنگتن پست، می‌تواند دردسری جدید برای "دونالد ترامپ" به حساب آید که این روزها در رابطه با موضوع نقش روسیه در پیروزی‌اش در انتخابات سال 2016 به شدت تحت فشار است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...