صفحه اصلی / اخبار خارجی / افزایش تولید هواپیمای مکس ۷۳۷
افزایش تولید هواپیمای مکس ۷۳۷ - تصویر 1

افزایش تولید هواپیمای مکس ۷۳۷

ایجاد شده: 3/خرداد/1400       آخرین ویرایش: 3/خرداد/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز و به نقل از رویترز، منابع صنعت هواپیماسازی آمریکا اعلام کردند که مقامات شرکت بوئینگ طرح اولیه‌ای را برای افزایش تولید هواپیمای مکس 737 تا 42 جت در ماه طی پاییز 2022 برنامه ریزی کرده و در تلاشند تا از بحران‌های همزمان ایمنی این هواپیما و کرونا رهایی یابند.

این طرح میزان تولید هواپیمای مکس را بیش از هدف 31 فروند در ماه افزایش می دهد. به گفته این منابع بوئینگ در ماه مارس 2022 به این هدف خواهد رسید.

اما اجرای این امر به عواملی از جمله تقاضا، ظرفیت نامطمئن برخی از تأمین کنندگان و موفقیت بوئینگ در کاهش مازاد جت های ساخته شده بستگی دارد.

بوئینگ از اظهار نظر در این باره خودداری کرد و به آخرین دستورالعمل های خود اشاره کرد. ماه گذشته این شرکت مجدداً برنامه خود را برای افزایش تولید هواپیمای مکس از نرخ پایین مشخص نشده به 31 فروند در ماه در اوایل سال 2022 تأیید کرد.

بر اساس این گزارش، سهام این شرکت هواپیماسازی در معاملات اولیه بورس تا 3.7 درصد افزایش یافت و از بازار کمی قویتر ایالات متحده پیشی گرفت.

در پی دو سانحه سقوط سریعترین مدل بوئینگ، تولید این هواپیما در سال 2019 متوقف شد. ماه مه سال گذشته در حالی که بوئینگ مصوبات نظارتی را دریافت می کرد و با یک زنجیره تامین شکننده مواجه بود، با کسری از میزان تولید این هواپیما قبل از این حوادث تولید خود از سر گرفت.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...