صفحه اصلی / اخبار داخلی / افزایش 40 درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور در فصل بهار
افزایش 40 درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور در فصل بهار - تصویر 1

افزایش 40 درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور در فصل بهار

ایجاد شده: 15/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 17/مرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون گردشگری کشور از افزایش 40 درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور در سه ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر دادند.

"ولی تیموری" معاون گردشگری کشور در این خصوص اظهار داشت: در سه ماه اول سال، شاهد ورود بیش از 3 میلیون گردشگر خارجی به کشور بودیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 40 درصد رشد داشته است.

معاون گردشگری کشور، ابراز داشت: سال 97 را با 7 میلیون و 800 هزار گردشگر ورودی به پایان رساندیم که نسبت به سال 96، رشد 52 درصدی داشت. این موضوع به طور کامل نشان‌دهنده رشد ورود گردشگران خارجی به کشور است.

"ولی تیموری" گفت: خوشبختانه به واسطه وجود جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری در کشور از یک سو و مجموعه اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر از جمله لغو روادید با برخی کشورها، شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور هستیم.

تیموری با اشاره به لغو روادید با کشور چین و هدف‌گذاری جذب 2 میلیون گردشگر از این کشور، افزود: در سال گذشته، 52 هزار نفر گردشگر چینی وارد کشور شدند که در مقابل 129 میلیون نفر گردشگر خروجی از این کشور، عدد ناچیزی است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این عدد امسال به 159 میلیون نفر می‌رسد و تلاش می‌کنیم تا تعداد ورود گردشگران چینی به کشور، افزایش یابد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز با اشاره به افزایش ورود گردشگران خارجی، گفت: اگر در نقاطی ریزش و کاهش گردشگر را داشته‌ایم ولیکن در موارد دیگر، فعالیت‌های خوبی انجام شده است و افزایش 52 درصدی گردشگران خارجی در سال 97 نسبت به سال قبل ( 96 ) و همچنین رشد 40 درصدی در سه ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گواه این موضوع است.

"علی‌اصغر مونسان" اظهار داشت: به زودی حجم تبلیغات وسیعی در کشورهای بازار هدف گردشگری را شروع می‌کنیم و امیدواریم که همچنان بتوانیم مسیر گردشگری که با خود پیام صلح و دوستی ملت‌ها و کشورها را به همراه دارد را پیش ببریم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...