صفحه اصلی / اخبار داخلی / افزایش ۳۰ درصدی نرخ هتل‌ها و مراکز اقامتی
افزایش ۳۰ درصدی نرخ هتل‌ها و مراکز اقامتی  - تصویر 1

افزایش ۳۰ درصدی نرخ هتل‌ها و مراکز اقامتی

ایجاد شده: 3/آبان/1399       آخرین ویرایش: 4/آبان/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران از تصویب افزایش حداکثر 30 درصدی نرخ هتل‌ها و مراکز اقامتی در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: هیچ اجباری در کار نیست. این افزایش قیمت به دلخواه و بنابر صلاحدید هتلداران و با توجه به شرایط هر استان خواهد بود.

"جمشید حمزه‌زاده" ابراز داشت: نرخ‌گذاری یکی از اختیاراتی است که تصمیم‌گیری در خصوص آن به جامعه هتلداران واگذار شده است و هر سال در مهرماه با توجه به نرخ تورم تعیین می‌شود.

"حمزه‌زاده" ادامه داد: هر چند نرخ تورم امسال بیش از ۱۰۰ درصد بوده است اما با توجه به ملاحظات موجود حداکثر اجازه افزایش ۳۰ درصدی نرخ را به هتل‌ها داده‌ایم. قیمت وسایل مصرفی هتل‌ها از شامپو تا مواد شوینده و ملافه، دو و چند برابر شده است.

وی افزود: هر یک از استان‌ها با در نظر گرفتن وضعیت خود می‌توانند در این محدوده، قیمت‌ها را تعیین کنند. قیمت جدید هتل‌ها از مهرماه ۹۹ تا مهرماه ۱۴۰۰ معتبر است.

رئیس جامعه هتلداران ایران در رابطه با خسارت وارد شده یه صنعت هتلداری کشور ناشی از کرونا نیز گفت: کرونا تا پایان‌ شهریورماه امسال، خسارتی در حدود ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به هتل‌ها و مراکز اقامتی سراسر کشور وارد کرده است.

وی در پایان در خصوص ضریب اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز گفت: در حال حاضر میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور کمتر از ۲۰ درصد و بیشترین ضریب اقامت متعلق به هتل‌های جزیره کیش و استان‌های شمالی است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...