صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح یک هتل جدید در امارات متحده عربی
افتتاح یک هتل جدید در امارات متحده عربی - تصویر 1

افتتاح یک هتل جدید در امارات متحده عربی

ایجاد شده: 20/مهر/1400       آخرین ویرایش: 20/مهر/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز ، بزودی قرار است در شهر ابوظبی یک هتل جدید افتتاح شود که به دلیل سازنده و سرمایه گذار آن از دیگر هتل های این شهر متمایز خواهد بود.

    شرکت فیلم سازی وارنر براز (warner bros) برای اولین بار اقدام به ساخت یک هتل کرده است که قرار است در تاریخ 11 نوامبر در جزیره یاس در ابوظبی افتتاح شود.

    شرکت توسعه املاک میرال ابوظبی با سرمایه گذاری کل 112 میلیون دلار این ملک را توسعه داد و میهمانان هتل WB ابوظبی در بدو ورود با صفحه های دیجیتالی که ارتفاع ساختمان را پوشش می دهند، مورد استقبال قرار می گیرند.

    این هتل دارای 257 اتاق است که هرکدام از آن ها با یکی از آثار برجسته ساخته شده توسط شرکت فیلم سازی وارنر براز طراحی شده است که دارای سه تم مختلف است.

      این هتل تازه ساخته شده دارای امکاناتی مانند پنج رستوران و کافی شاپ با منوی بین المللی، سالن غذاخوری کنار استخر، استخر بی نهایت و 257 اتاق می باشد.

      علاوه بر موارد گفته شده این هتل شامل تعدادی از امکانات رفاهی مانند مرکز تناسب اندام، آبگرم، باشگاه کودکان و همچنین سالن رقص و امکانات اتاق جلسات است.

      محل ساخت این هتل جدید در کنار بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان است که پارک موضوعی Warner Bros World نام دارد و برای شرکت وارنر براز است.




      جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


      کمی منتظر بمانید...