صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح چهارمین هتل گروه هتلداری Melia در کوبا
افتتاح چهارمین هتل گروه هتلداری Melia در کوبا - تصویر 1

افتتاح چهارمین هتل گروه هتلداری Melia در کوبا

ایجاد شده: 23/دی/1397       آخرین ویرایش: 29/دی/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل Paradisus به عنوان چهارمین برند از گروه هتل‌های بین‌المللی Melia در کشور کوبا، روز 8 دسامبر به طور رسمی افتتاح شد و درهای خود به روی میهمانان را باز کرد.

هتل Paradisus که در خارج از محدوده شهری Cayo در "سانتا ماریا" قرار گرفته، دوستدار طبیعت و محیط زیست نیز به حساب می‌آید زیرا در یک محیط طبیعی منحصربفرد احداث شده است.

این هتل که در یکی از زیباترین سواحل دنیا قرار گرفته در عین زیبایی، پیچیده و مدرن است و ماهیت یک تجربه لوکس طبیعی و اقامتی تمام عیار را به تصویر می‌کشد.

هتل Paradisus دارای بیش از 800 سوئیت اقامتی است و با 34 استخر شنا از سایر اقامتگاه‌ها متمایز است به شکلی که میهمانان این هتل می‌توانند به طور مستقیم از اتاق خود به درون استخرهای خصوصی بروند.

یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز هتل Paradisus تنوع و کیفیت غذایی این هتل است. این هتل دارای 12 رستوران و 14 کافی‌شاپ است که انواع سلایق را تامین می‌کند.

از سوی دیگر هتل Paradisus دارای امکانات بخش MICE است که این هتل را به مرکزی برای برگزاری رویدادهای مهم تبدیل خواهد کرد. 959 متر مربع فضا برای برگزاری جلسات همراه با سالن‌های بزرگ با ظرفیت 910 نفر سینمایی در نوع خود بی‌نظیر است.

در پایان بایستی گفت، هتل Paradisus دارای دو بخش خدمات تخصصی و منحصربفرد خدمات رزرو و رویال است.

خدمات رزرو برای میهمانانی است که در پی توجه خصوصی و بیشتر از کارکنان و پرسنل هتل هستند. در این نوع از خدمات، کانسیرژ خانوادگی طراحی شده است و میهمانانی که آن را دریافت می‌کنند، می‌توانند از بخش‌ها و خدمات رفاهی مخصوص به سلیقه خود استفاده کنند.

از سوی دیگر خدمات رویال هتل Paradisus تجربه‌ای لوکس بزرگسالان را به میهمانان ارائه می‌دهد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...