صفحه اصلی / اخبار داخلی / گزارش معاون رئیس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری هتل‌های جدید در استان گلستان
گزارش معاون رئیس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری هتل‌های جدید در استان گلستان  - تصویر 1

گزارش معاون رئیس‌جمهور از افتتاح و بهره‌برداری هتل‌های جدید در استان گلستان

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر به استان گلستان و در آئین افتتاح پروژه‌های گردشگری این استان، اظهار داشت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، تعداد 11 هتل به هتل‌های استان گلستان افزوده شده که 9 هتل در دولت دوازدهم احداث شده است. این رقم رشد 94 درصدی را نشان می‌دهد.

"علی‌اصغر مونسان" ابراز داشت: هم‌اکنون 160 پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 2500 میلیارد تومان در سطح استان گلستان در دست ساخت است که از این میان، 34 پروژه هتل بوده و حدود 1000 میلیارد تومان از حجم سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزود: پیش‌بینی می‌شود اکثر پروژه‌های گردشگری استان گلستان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهر‌ه‌برداری برسد که با این اتفاق تعداد 7853 تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده خواهد شد و کل ظرفیت تخت‌های استان به 13171 خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 5712 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه گفت: تعداد کل هتل‌های ساخته شده در استان گلستان تا قبل از دولت یازدهم 17 هتل بود که فقط در دولت‌های یازدهم و دوازدهم 11 هتل افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: با افتتاح هتل‌های جدید شامل یک هتل 4 ستاره، دو هتل 3 ستاره و 2 هتل‌آپارتمان، امروز تعداد هتل‌های استان گلستان به عدد 33 رسیده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...