صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح هتل یخی در کشور سوئد
افتتاح هتل یخی در کشور سوئد - تصویر 1

افتتاح هتل یخی در کشور سوئد

ایجاد شده: 1/دی/1397       آخرین ویرایش: 1/دی/1397

هتل یخی در کشور سوئد به عنوان یک هتل نمادین و دارای 15 سوئیت طراحی شده منحصربفرد، برای بیست و نهمین بار در فصل زمستان امسال، افتتاح شده است. ساختار این هتل در سال جاری از 30 هزار متر مکعب یخ و برف تشکیل شده است.

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هر یک از سوئیت‌های این هتل دارای مجسمه‌های یخی خیره‌کننده‌ای است. برای مثال در یکی از این سوئیت‌ها، مجسمه غول پیکری از یک درخت بوط قرار گرفته است.



هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل توسط هنرمندان مشهوری طراحی شده است و پس از دریافت 150 طرح ارسالی، یک تیم 34 نفره از طراحان برای احداث پروژه نهایی انتخاب شده‌اند.

اتاق Living Ocean Suite این هتل یخی توسط پدر و دختری با نام‌های Jonathan Paul و Marnie Green طراحی شده است که هدف آن نمایش تاثیر منفی تغییرات اقلیمی و ماهیگیری بیش از اندازه است.

اتاق Haven نیز توسط سه هنرمند از کشورهای سوئد، اسپانیا و اسلوونی به نام‌های Jonan Johansson،، Jordi Claramunt و Lukas Petko طراحی شده است که در آن یک پورتال جادویی از یخ نشان داده شده است که توسط روباه و ققنوسی محافظت می‌شود.

میهمانان این هتل همچنین می‌توانند از مسابقات دوندگی زمستانی، اسکی، سونا، کارگاه‌های آموزشی و تمرینات ورزشی در آب و هوای قطب شمال لذت ببرند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...