صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح هتل گنبدی شکل Kachi Lodge در بزرگترین کویر نمکی جهان
افتتاح هتل گنبدی شکل Kachi Lodge در بزرگترین کویر نمکی جهان - تصویر 1

افتتاح هتل گنبدی شکل Kachi Lodge در بزرگترین کویر نمکی جهان

ایجاد شده: 19/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 19/خرداد/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری چمدان، هتل گنبدی شکل Kachi Lodge دارای 6 چادر با دیوارهای شفاف و چشم‌انداز مناظر بیرون به تازگی در بزرگترین کویر نمکی جهان واقع در کشور بولیوی، افتتاح و راه‌اندازی شده است.

منطقه salar de uyuni بزرگترین کویر نمکی جهان که با وسعتی بیش از 10 هزار متر مربع و ارتفاع 3665 متر از سطح دریا در جنوب غربی کشور بولیوی، قرار دارد. سطح این کویر به طور کامل پوشیده از نمک است و به شکل مطلوبی مسطح است. علاوه بر نمک، این بیابان به دلیل اینکه نیمی از ذخیره لیتیوم شناخته شده جهان را در دل خود قرار داده است، مانند آینه بزرگی به نظر می‌رسد.

هتل جدید Kachi Lodge که اخیرا در این کویر راه‌اندازی شده است، گنجایش 12 نفر بزرگسال را دارد و با چشم‌اندازی از آتشفشان و کویر نمک به میهمانان خود خوشامد می‌گوید.

هتل شکل Kachi Lodge از شش چادر تشکیل شده که دیوارهایی شفاف دارند و به میهمانان ساکن این اجازه را می‌دهد تا حتی زمانی که داخل چادرها هستند نیز از چشم‌انداز اطراف، لذت ببرند.

هزینه هر شب اقامت در این هتل 990 دلار برای هر نفر است که شامل تمام فعالیت‌های تفریحی و خدماتی، وسایل نقلیه و مالیات‌های محلی می‌شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...