صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح هتل Alpharetta متعلق به گروه هتل‌های Hilton در آینده نزدیک
افتتاح هتل Alpharetta متعلق به گروه هتل‌های Hilton در آینده نزدیک - تصویر 1

افتتاح هتل Alpharetta متعلق به گروه هتل‌های Hilton در آینده نزدیک

ایجاد شده: 8/دی/1398       آخرین ویرایش: 8/دی/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل Alpharetta از هتل‌های زیرمجموعه برند Home Suites متعلق به گروه هتلداری Hilton به زودی به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

این هتل که در ایالت "جورجیا" آمریکا واقع شده، دارای 158 سوئیت است و دسترسی راحتی به جاذبه‌های شهری مانند مغازه‌ها و رستوران‌ها دارد.

هتل Alpharetta پس از این متعلق به گروه هتل‌های RAM بوده است که در حال حاضر دارای 23 هتل در ایالت‌های جورجیا و آلاباماست.

گروه هتلداری RAM در سه ماه آینده، دو هتل دیگر را نیز افتتاح خواهد کرد و هم‌اکنون چهار هتل نیز در دست احداث دارد. همچنین احداث 4 هتل دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی این گروه هتلداری قرار دارد.

هتل Alpharetta با آشپزخانه‌های کاملا مجهز و مبلمانی بی‌نظیر، اقامتی اختصاصی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد و در مقابل خواسته‌های آنها انعطاف‌پذیر است تا بتوانند سوئیت‌های خود را متناسب با سبک دلخواه خود تنظیم کنند.

اینترنت رایگان، فضاهای عمومی جذاب و خدمات ویژه برند هتلداری Home Suites از دیگر امکانات هتل Alpharetta است. در این نوع از خدمات که به صورت انحصاری توسط این گروه از هتل‌ها ارائه می‌شود، محیط ترکیبی از فیتنس و خشکشویی در کنار هم قرار دارند. علاوه بر همه این موارد، میهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده و وسایل طبخ کباب در فضای باز نیز استفاده کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...