صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح نخستین هتل گروه هتلداری Yotel در استرالیا
افتتاح نخستین هتل گروه هتلداری Yotel در استرالیا - تصویر 1

افتتاح نخستین هتل گروه هتلداری Yotel در استرالیا

ایجاد شده: 30/تیر/1398       آخرین ویرایش: 11/مرداد/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری Yotel قصد دارد تا اولین هتل خود در کشور استرالیا را در نزدیکی پارکینگ مرکزی شهر "ملبورن" افتتاح کند.

هتل Yotel ملبورن دارای 244 اتاق خواهد بود و قرار است در سال 2022 افتتاح شود. این هتل از امکاناتی مانند فضای عمومی جهت برگزاری جلسات همکاری، تراس روباز، سالن بدنسازی، محوطه با نمایی باز، رستوران و ... برخوردار خواهد بود.

گروه هتلداری Yotel اولین هتل خود در ایالات متحده آمریکا را در سال 2011 و در "نیویورک" افتتاح کرد و هم‌اکنون در این کشور، تعداد 10 هتل را تحت مدیریت خود دارد. از سوی دیگر اولین هتل این گروه در کشور سوئیس با نام Yotelpad سال آینده، افتتاح خواهد شد و هتل‌های Yotelair نیز به تازگی در فرودگاه‌‌های استانبول و سنگاپور، افتتاح شده‌اند.

مدیران و مسئولان گروه هتلداری Yotel معتقدند، استرالیا دارای یک بازار هتل بسیار پیچیده با سهامداران قوی است ولیکن در عین حال تعداد هتل‌های لوکس مقرون به صرفه در این بازار، بسیار کم است.

گروه هتلداری Yotel از سال 2007 با افتتاح هتل در فرودگاه Gatwick به طور رسمی راه‌اندازی شد و در حال حاضر مدیریت 30 هتل در سراسر جهان را بر عهده دارد و قصد دارد این تعداد را تا سال 2023 به 60 هتل افزایش دهد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...