صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح دومین هتل گروه هتل‌های Yotel در شهر نیویورک
افتتاح دومین هتل گروه هتل‌های Yotel در شهر نیویورک - تصویر 1

افتتاح دومین هتل گروه هتل‌های Yotel در شهر نیویورک

ایجاد شده: 27/آذر/1397       آخرین ویرایش: 28/آذر/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری Yotel اعلام کرد که هشتمین هتل مجموعه خود و دومین هتل خود در شهر "نیویورک" آمریکا و در منطقه  Long Island City را تا اوخر سال 2020 میلادی افتتاح خواهد کرد.

اولین هتل گروه هتلداری Yotel در شهر "نیویورک" با الهام از طراحی مناسب و راحت سفرهای هواپیمایی درجه یک در منطقه Midtown Manhattan راه‌اندازی شد که تنها چند  دقیقه با میدان تایمز، فاصله دارد.

هتل جدید گروه Yotel در شهر "نیویورک" نیز دسترسی بسیار آسانی دارد و می‌توان در کمتر از 20 دقیقه به "منهتن" و در کمتر از 45 دقیقه به فرودگاه اصلی شهر رسید.

پروژه توسعه گروه هتلداری Yotel هم‌اکنون در ایالات متحده آمریکا در حال اجراست و این گروه در شهرهایی مانند بوستون، سان فرانسیسکو و میامی نیز هتل‌هایی را در اختیار دارد.

این هتل جدید با 178 اتاق، دارای امکاناتی مانند اتاق جلسات، باشگاه ورزشی 24 ساعته، تراس سرپوشیده و روباز و یک کافی‌شاپ در پشت بام خواهد بود که می‌تواند مکان مناسبی برای گفتگوهای خودمانی باشد.

هر یک از اتاق‌های این هتل جدید به ویژگی‌ها و امکانات منحصربفرد گروه هتل‌های Yotel  مجهز شده‌اند که از این میان می‌توان به تخت هوشمند، امکانات لوکس، پریز برق و پورت‌های USB، اینترنت سریع، تلویزیون‌های هوشمند و ... اشاره کرد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...