صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح بزرگترین هتل Crowne Plaza در مکه
افتتاح بزرگترین هتل Crowne Plaza در مکه - تصویر 1

افتتاح بزرگترین هتل Crowne Plaza در مکه

ایجاد شده: 8/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 11/اسفند/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، با امضای قرارداد همکاری میان گروه هتل‌های بین‌المللی Intercontinental و هلدینگ Bougary، بزرگترین هتل Crown Plaza با 1200 اتاق در شهر "مکه" افتتاح خواهد شد.

این هتل که دارای دو رستوران، یک کافی‌شاپ، یک دفتر تجاری و سه اتاق جلسات 3300 متری است در نزدیکی مسجدالحرام واقع شده، قرار است در سال 2019 افتتاح و به جمع هتل‌های Intercontinental و Holiday Inn در این شهر، اضافه شود. 

طرفین این قرارداد معتقدند که کشور عربستان سعودی طی سال‌های آینده، نقش اساسی در برنامه‌های توسعه‌ای گروه هتل‌های Intercontinental ایفا خواهد کرد و از سوی دیگر مدیرعامل هلدینگ Bougary نیز با ابراز خوشحالی از این همکاری، گفته است: ما افتخار می‌کنیم که با یک بازیگر قوی در عرصه جهانی مانند Intercontinental همکاری داریم و می‌توانیم نقاط قوت خود را نشان دهیم.

برند هتلداری Crowne Plaza در هتل جدید خود طیف گسترده‌ای از امکانات را برای زائران و دیگر گردشگران همراه با تجربه‌ای از میهمان‌نوازی بسیار عالی و با کیفیت را ارائه خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که هتل Crowne Plaza اولین هتلی نیست که خود را به عنوان بزرگترین هتل جهان در شهر مکه معرفی می‌کند زیرا گروه هتل‌های Marriott نیز بزرگترین هتل خود تحت برند Sheraton با 1136 اتاق و گروه هتلداری Radisson نیز بزرگترین هتل‌های خود با برندهای Radisson Blu و Park Inn را در این شهر، افتتاح خواهد کرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...