صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح Times Square
افتتاح Times Square - تصویر 1

افتتاح Times Square

ایجاد شده: 10/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 10/بهمن/1396

گروه هتلهای Pod هتلی را با برند Times Square افتتاح نمود.

گروه هتلهای Pod به طور رسمی از برند خود با نام Pod Times Square در قلب شهر نیویورک رونمایی نمود. هتل Pod Times Square ، پنجمین دارایی از مجموعه هتلهای Pod است که پس از افتتاح هتل Pod 51، Pod 39، Pod BK و Pod DC افتتاح میشود. به گروه هتلهای Pod ، گروه هتلهای BD نیز گفته میشود که عبارتند از هتلهای Mercer، Marlton، Bowery، Maritime و Greenwich.

مدلهای کوچکتری از این گروه هتلداری، درصد بسیار بالایی از اشغال را در بین گروه هتلهای BD به خود اختصاص میدهد. هتل Pod Times Square در میان هتلهای Pod که تا به امروز ساخته شده اند، بزرگترین هتل است و اقامتی منحصر به فرد از آپارتمانهای بسیار کوچک به مهمانان ارائه میدهد که در میان هتلهای Pod تا به امروز بی نظیر است. این هتل دارای 45 سوییت- آپارتمان بسیار کوچک است که حدود 55 تا 75 متر مربع وسعت دارند و برای مهمانهایی که قصد اقامت طولانی و یا حتی اجاره به شرط تملیک دارند بسیار مناسب است.

این هتل برای مهمانان خود تجهیزاتی همچون یک باشگاه ورزشی، یک لانج بر روی سقف و منظره ای از رود Hudson در شهر نیویورک را ارائه میدهد. لابی هتل نیز در طبقه سوم آن قرار گرفته است. هم مهمانان و هم ساکنین این هتل میتواند از غذاها و نوشیدنیهای هتل که در دو قسمت اصلی قرار گرفته اند استفاده کند: کافی شاپ Tiki Bar که در لابی طبقه سوم قرار دارد و فضای بیرونی آن مشرف به میدان Times است و نیز یک رستوران غیر رسمی و خودمانی ایتالیایی – امریکایی با نام Parm که در طبقه همکف این هتل قرار دارد.

علاوه بر 45 سوییت – آپارتمان گفته شده، در این هتل 28 طبقه 665 اتاق به وسعت 10 متر مربع نیز وجود دارد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...