صفحه اصلی / اخبار داخلی / اعطای 1000 میلیارد تومان تسهیلات به هتل‌ها طی روزهای گذشته
اعطای 1000 میلیارد تومان تسهیلات به هتل‌ها طی روزهای گذشته - تصویر 1

اعطای 1000 میلیارد تومان تسهیلات به هتل‌ها طی روزهای گذشته

ایجاد شده: 15/آبان/1397       آخرین ویرایش: 15/آبان/1397

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، اظهار داشت: پس از اعلام تحریم‌ها هیچ سرمایه‌گذار خارجی در حوزه گردشگری اعلام برگشت سرمایه نکرده است زیرا منفعت خود را در این مسیر می‌بینند.

به گزارش هتل‌نیوز، دکتر "حسین اربابی" اظهار داشت: به این موضوع تکیه نکرده‌ایم که حتما منتظر سرمایه‌گذاری خارجی باشیم اما تلاش می‌کنیم بسته‌های سرمایه مشترکی داشته باشیم تا سرمایه‌گذار نیز راغب به انجام کار شود.

وی ابراز داشت: منطقی به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران اکنون با شدت و سرعت بیشتری کار خود را انجام دهند زیرا کسی نمی‌داند که سال آینده قیمت‌ها چطور می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری کشور در رابطه با انصراف اسپانیایی‌ها از پروژه گردشگری در "مُتل قو" نیز گفت: هنوز نمی‌دانیم تکلیفمان در این حوزه چیست و باید 10 روز دیگر مشخص شود. این بلاتکلیفی مانند این است که هنوز نمی‌دانیم شرکت توتال از ایران رفته است یا خیر.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات به هتل‌ها از منابع مختلف مانند بانک‌ها و صندوق توسعه ملی داده شده است و هم‌اکنون بیش از 1900 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 40 هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری در حال انجام است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...