صفحه اصلی / اخبار داخلی / اعتراض رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران به گرانفروشی بلیت هواپیما، باشگاه‌ داری و هتلداری ایرلاین ها
اعتراض رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران به گرانفروشی بلیت هواپیما، باشگاه‌ داری و هتلداری ایرلاین ها - تصویر 1

اعتراض رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران به گرانفروشی بلیت هواپیما، باشگاه‌ داری و هتلداری ایرلاین ها

ایجاد شده: 1/مرداد/1403       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1403

به گزارش فلای نیوز ؛ " حرمت الله رفیعی " رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در نشست با خبرنگاران گفت ؛ ایرلاین های متخلف مسیر برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما را منحرف کردند و هر چه هم در اینباره نامه نوشتیم و به مراجع مختلف ارسال کردیم راه به جایی نبرد. ایرلاین ها دروغ می‌گویند و تاثیر گران شدن نرخ دلار بر بلیت هواپیما تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد است نه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد.

وی افزود : بنده به عنوان رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی سواد حقه بازی و خالی کردن جیب مردم و غارت بیت المال را ندارم.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تاکید کرد ؛ چگونه کارمند یک دفتر هواپیمایی اکنون مالک یک ایرلاین اتفاقا گرانفروش شده است؟ این افراد با چه سرمایه ای به این حوزه ورود کردند و امروز کمترین موجودی حساب‌شان چقدر است؟ چون با سرمایه ایرلاین داری اکنون به باشگاه داری و هتل داری رو آورده اند. باید از آن ها پرسید چگونه با ایرلاین داری به اداره باشگاه های فوتبال که زیانده هم هستند روی آورده اند؟


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...