صفحه اصلی / اخبار داخلی / اطلاعيه جامعه هتلداران استان فارس در پی وقوع آتش‌سوزی در هتل آسمان شیراز
اطلاعيه جامعه هتلداران استان فارس در پی وقوع آتش‌سوزی در هتل آسمان شیراز  - تصویر 1

اطلاعيه جامعه هتلداران استان فارس در پی وقوع آتش‌سوزی در هتل آسمان شیراز

ایجاد شده: 13/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 13/مرداد/1398

در پی آتش‌سوزی ظهر روز شنبه مورخ 12 مردادماه 98 در طبقات منفی یک و منفی دو پروژه در حال ساخت هتل "آسمان" شيراز و پس از اعلام به نيروهای امدادی، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، کلیه نهادهای دولتی و نظامی و جامعه هتلداران استان فارس سریعا در محل وقوع حادثه، مستقر شدند و هتل کریمخان را به عنوان ستاد بحران، قرار دادند.

در ساعات اولیه و به دلیل نزدیکی هتل رودکی به محل وقوع حادثه، نخستین جلسه شورای تامین استان در این هتل، تشکیل و صورتجلسه‌ای تنظیم شد که بر اساس یکی از بندهای آن، تخلیه موقت 6 هتل و خانه‌های مسکونی تا شعاع 100 متری توسط جامعه هتلداران استان فارس در دستور کار گرفت که عملیات تخلیه نیز با موفقیت انجام گردید و میهمانان مستقر در این واحدهای اقامتی به هتل‌های دیگر، منتقل شدند.

عملیات اطفای حریق تا بامداد 13 مردادماه به مدت 18 ساعت ادامه داشت که با تلاش آتش‌نشانان و گروه‌های خدماتی و امدادی، آتش مهار شد.

جامعه هتلداران استان فارس ضمن همدردی با مالک محترم این پروژه و شکرگزاری از خداوند منان به دلیل عدم تخریب ساختمان هتل، امیدوار است تا عملیات احداث این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

در حال حاضر آرامش به خیابان رودکی برگشته و تعدادی از هتل‌هايی كه در شعاع دورتری قرار داشتند، فعاليت پذيرش ميهمان را شروع كرده و هتل‌های نزديک به پروژه نیز پس از تائيد شورای تامين استان به فعاليت خود ادامه خواهند داد.

هتل‌های استان فارس آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی می‌باشند و هیچ مشکلی در این زمینه، وجود ندارد. سیستم هتلینگ استان فارس از هموطنان عزیزمان و گردشگران جهت عزیمت به شیراز و استان فارس دعوت بعمل می‌آورد.

حسن سیادتان - رئیس جامعه هتلداران استان فارس


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...