صفحه اصلی / اخبار داخلی / استراتژی گروه هتل‌های هما، حفظ و نگهداری از میراث موجود است / ساخت هتل هما در جزیره قشم در صورت بهبود وضعیت گردشگری
استراتژی گروه هتل‌های هما، حفظ و نگهداری از میراث موجود است / ساخت هتل هما در جزیره قشم در صورت بهبود وضعیت گردشگری - تصویر 1

استراتژی گروه هتل‌های هما، حفظ و نگهداری از میراث موجود است / ساخت هتل هما در جزیره قشم در صورت بهبود وضعیت گردشگری

ایجاد شده: 14/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 14/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرعامل گروه هتل‌های هما با تاکید بر اینکه توسعه صنعت گردشگری ضمانت کاهش نرح بیکاری در کشور است، اظهار داشت: صنعت گردشگری با برخورداری از قدرت بالای جذب نیروی کار، می‌تواند آمار بیکاری را کاهش دهد.

رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های هما در ادامه به مشکلات و موانع موجود در مسیر صنعت گردشگری کشور، اشاره کرد و ابراز داشت: این صنعت بسیار حساس و آسیب‌پذیر است و در مقابل اتفاقات و رکود اقتصادی به سرعت واکنش نشان می‌دهد.

"اصغر خیامیان" افزود: رکود اقتصادی، تاثیر منفی روی صنعت گردشگری دارد و بالعکس در صورت رونق اقتصاد، رفت و آمدها و مراودات افزایش می‌یابد و هتل‌ها نیز فعال‌تر می‌شوند.

"خیامیان" در ادامه با اشاره به رویکرد گروه هتل‌های هما در صنعت گردشگری، گفت: عمده‌ترین استراتژی ما، حفظ و احیا و نگهداری هتل‌های موجود است.

وی افزود: منابع اولیه گروه هتل‌های هما صرف هتل‌های موجود و بازسازی هتل‌های احمدآباد و خیام مشهد، هتل همای تهران و بندرعباس، خواهد شد.

مدیرعامل گروه هتل‌های هما در پایان گفت: در صورت بهبود وضعیت گردشگری به دنبال سرمایه‌گذاری و ساخت هتل به ویژه در جزیره قشم هستیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...