صفحه اصلی / اخبار داخلی / از کمبود بودجه برای تبلیغات گردشگری تا موکول شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها به دولت بعد
از کمبود بودجه برای تبلیغات گردشگری تا موکول شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها به دولت بعد - تصویر 1

از کمبود بودجه برای تبلیغات گردشگری تا موکول شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها به دولت بعد

ایجاد شده: 12/بهمن/1399       آخرین ویرایش: 14/بهمن/1399

به گزارش هتل‌نیوز، وزیر گردشگری کشور با اشاره به بودجه پائین این وزارتخانه برای موضوع تبلیغات در سطح بین‌المللی، اظهار داشت: گردشگری هنوز مانند کشاورزی و صنعت در اولویت دولت نیست و باید این واقعیت را بپذیریم که مقدار بودجه حوزه تبلیغات آن بسیار اندک است.

"علی‌اصغر مونسان" ابراز داشت: قطعاً با این بودجه ناچیز نمی‌توان اقدام زیادی انجام داد زیرا در حال حاضر تمام بودجه تبلیغات خارجی به عددی حدود ۱۰ میلیارد تومان هم نمی‌رسد. این مبلغ شاید حتی کفاف تهیه دو فیلم و بیلبورد تبلیغاتی در یک شبکه تلویزیونی برون مرزی را نمی‌دهد.

"مونسان" تصریح کرد: افرادی که منابعی در دست دارند، تبلیغات را سرمایه‌گذاری نمی‌دانند و تصورشان از تبلیغات دور ریختن پول و هزینه کردن بی‌مورد است.

وی همچنین در رابطه با طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها نیز گفت: پس از پیگیری‌ها و مکاتبات انجام شده و طرح این موضوع در هیات دولت، اکثریت اعضای هیات دولت با این طرح مخالف بودند.

وزیر گردشگری در ادامه گفت: در گام اول توجیهاتی مانند مشکلات اداری و بار مالی برای دولت مطرح شد و نهایتاً مخالفت با طرح را رقم زد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: استانداران می‌توانند بار دیگر این مساله را پیگیری کنند اما به علت کافی نبودن زمان به نظر باید آن را در دولت بعد پیگیری کرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...