صفحه اصلی / اخبار خارجی / ادامه روند توسعه شرکت ژاپنی Red Planet در آسیا
ادامه روند توسعه شرکت ژاپنی Red Planet در آسیا - تصویر 1

ادامه روند توسعه شرکت ژاپنی Red Planet در آسیا

ایجاد شده: 6/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 7/اسفند/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، شرکت ژاپنی Red Planet با خرید یک هتل در کشور تایلند با مبلغی حدود 60 میلیون دلار همچنان به روند توسعه خود در قاره آسیا ادامه می‌دهد. بر اساس گفته کارشناسان صنعت هتلداری، فرایند خرید این هتل در پایان سه ماه اول سال 2019 میلادی به پایان خواهد رسید.

شرکت هتلداری Red Planet قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، 6 هتل دیگر با هزینه‌ای معادل 6.5 میلیارد ین ژاپن را نیز خریداری کند. این هتل‌ها شامل پنج هتل در حال فعالیت در شهرهای بانکوک، پوکت، پاتایا و ساخت هتلی به نام Sukhumvit Soi در شهر بانکوک، خواهد بود.

هتل‌های در حال فعالیت خریداری شده از سوی شرکت Red Planet در سال 2017، فروشی معادل 692 میلیون ین ژاپن و در سال 2018 نیز فروش 787 میلیون ین ژاپن را برای خود به ثبت رسانده‌اند. با خرید این هتل‌های جدید، تعداد واحدهای اقامتی شرکت Red Planet به عدد 15 خواهد رسید که از این میان 5 هتل در حال احداث است.

طی سال‌های گذشته عوامل مختلفی مانند گسترش مسیرهای کم هزینه، کاهش نیاز به ویزا، تمایل روزافزون به فرهنگ ژاپن و ... منجر به افزایش قابل ملاحظه تعداد گردشگران و میهمانان کشورهای جنوب شرقی آسیا به ویژه تایلند به ژاپن شده است.

در واقع تعداد گردشگران تایلندی که به ژاپن می‌روند در پنج سال گذشته بیش از دو برابر شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...