به گزارش ایتنا ؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : شرکت ترکیش ایرلاینز از ابتدای دسامبر سال جاری با مشکل عدم تحویل جامهدان مسافران ورودی مواجه است که تاکنون حل نشده است.
وی افزود : طبق بررسیهای انجام شده، از تاریخ ۱۰ دسامبر، تعداد قطعات جامانده جامهدان مسافران در هر پرواز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
او گفت : سازمان هواپیمایی کشوری از نمایندگی ایران ترکیش ایرلاینز خواسته تا ضمن هماهنگیهای لازم، اقدامات خود را برای رفع مشکل تا تاریخ ۳۰ آذرماه تشریح کند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان افزود : همچنین این شرکت موظف شده تا اقدامات اصلاحی برای رفع مشکل و برنامهریزی برای جلوگیری از تکرار آن را تا تاریخ یاد شده ارائه دهد.