صفحه اصلی / اخبار داخلی / احداث ۶ مرکز تفریحی گردشگری در استان اردبیل
احداث ۶ مرکز تفریحی گردشگری در استان اردبیل - تصویر 1
احداث ۶ مرکز تفریحی گردشگری در استان اردبیل - تصویر 2

احداث ۶ مرکز تفریحی گردشگری در استان اردبیل

ایجاد شده: 4/اسفند/1399       آخرین ویرایش: 6/اسفند/1399

به گزارش هتل نیوز و به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت؛ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ۶ مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری که سه مورد در شهرستان سرعین و سه مورد در شهرستان مشگین‌شهر واقع شده، در حال احداث است.

او با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌های گردشگری بیان کرد: در مجموع برای احداث و راه‌اندازی این مراکز ۴۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود که برخی از این پروژه‌ها پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در زمینه ایجاد اشتغال احداث این واحد‌ها نقش تاثیرگذاری دارند به طوری که بهره‌برداری از این مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری برای بیش از ۳۴۴ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

فلاحی ادامه داد: در کنار ایجاد اشتغال، این مراکز نقش و تاثیر بسزایی در جذب و جلب گردشگران به منطقه و رونق صنعت گردشگری در این دو شهرستان خواهد داشت که تلاش و جدیت بر این است تا با پیگیری و مشکلات سرمایه‌گذاران زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

او با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح استان عنوان کرد: راه‌اندازی پروژه‌های در دست اجرا، رونق و تحول اساسی در بخش گردشگری استان ایجاد خواهد کرد که امیدواریم در ایام پساکرونا این مهم محقق شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...