صفحه اصلی / اخبار داخلی / اجرای هدفمندی یارانه‌ها به ضرر صنعت گردشگری است
اجرای هدفمندی یارانه‌ها به ضرر صنعت گردشگری است - تصویر 1

اجرای هدفمندی یارانه‌ها به ضرر صنعت گردشگری است

ایجاد شده: 27/دی/1400       آخرین ویرایش: 27/دی/1400

به گزارش هتل نیوز، " جعفر بذری " بازرس جامعه حرفه ای هتلداران سیاست‌های اجرای هدفمندی یارانه‌ها را به ضرر صنعت گردشگری دانست و گفت: بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تنها صنعتی که مستثنی بود و نتوانست کمکی از این قانون بگیرد، صنعت گردشگری بود، حتی سایر سیاست‌های اجرای هدفمندی هم به ضرر گردشگری بود، قیمت حامل‌های انرژی بالا رفت و افزایش قیمت بنزین بر گردشگری اثر منفی گذاشت، بنابراین ما فقط اسم صنعت را یدک کشیده‌ایم.

وی دولت را رقیب بخش خصوصی دانست و گفت: شما کدام شهر را سراغ دارید که دولت در آن مهمانسرا نداشته باشد؟

بذری موضوع حامل‌های انرژی را مسأله ای مهم عنوان کرد و افزود: هتل ما در یک استان سردسیر واقع شده و دقیقاً از نیمه‌های اردیبهشت به بعد باید در شهری مثل سرعین اردبیل تأسیسات را روشن کنیم امسال هم همینطور بود اما از هفته پیش به طور مرتب گاز و برق هتل‌ها را قطع می‌کنند. ما انتظار داشتیم با تبدیل سازمان گردشگری به وزارتخانه از حداقل‌ حمایت‌ها برخوردار شویم اما متأسفانه وزیر هیچ جلسه‌‌ای برگزار نکرد.

 بازرس کشوری جامعه هتلداران ایران در خصوص سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) و تأثیر آن بر فرآیندهای اداری در حوزه گردشگری گفت: این سامانه نه تنها کمکی نکرد بلکه سد راهی برای تمدید پروانه بهره برداری هتل‌ها شد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...