صفحه اصلی / اخبار داخلی / ابوطالبی ؛ همدلی و همراهی کلید موفقیت این کنگره است
ابوطالبی ؛ همدلی و همراهی کلید موفقیت این کنگره است - تصویر 1

ابوطالبی ؛ همدلی و همراهی کلید موفقیت این کنگره است

ایجاد شده: 23/آبان/1402       آخرین ویرایش: 23/آبان/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ " دکتر محمد علی ابوطالبی "  عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی و تخصصی مهمان‌نوازی ( هتلداری ) با محوریت فراخوان مقاله در حاشیه برگزاری هفتمین جلسه شورای سیاستگذاری همایش علمی و تخصصی هتلداری که صبح روز یکشنبه مورخ ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار گردید گفت : گردشگری همواره یکی از حوزه‌های مظلوم در کشور بوده است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. خوشبختانه در طول چند سال اخیر و پس از تشکیل وزارت گردشگری و تلاش‌های صورت گرفته، شاهد یک ثبات رویه در سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات بخش گردشگری هستیم. در حوزه علمی گردشگری دانشگاه‌ها، زحمات زیادی کشیده‌اند.

او ضمن اعلام اینکه همایش‌ها و رویدادهای متعددی در بخش گردشگری برگزار شده است اما به جنبه‌های علمی و کاربردی، کمتر پرداخته شده است افزود : موفقیت و هدفمند بودن این کنگره به همدلی و همراهی تمامی اعضای شورای سیاست‌گذاری و سایر اهالی صنعت گردشگری و هتلداری کشور، وابسته است.

 عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی و تخصصی مهمان‌نوازی در پایان گفت : امیدوارم با بهره‌گیری از توان علمی حوزه دانشگاه در کنار تجربه و مهارت اهالی این صنعت، بتوانیم این کنگره را به نحو احسن برگزار کنیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...