صفحه اصلی / اخبار خارجی / ابتکار جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott برای بانوان در خاورمیانه و آفریقا
ابتکار جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott برای بانوان در خاورمیانه و آفریقا - تصویر 1

ابتکار جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott برای بانوان در خاورمیانه و آفریقا

ایجاد شده: 29/تیر/1398       آخرین ویرایش: 29/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری Marriott قصد دارد تا با معرفی یک ابتکار جدید و از طریق یک سری از برنامه‌های ایجاد شبکه و برنامه‌های مربیگری به بانوان در مناطق خاورمیانه و آفریقا، کمک کند.

بر این اساس، گروه هتل‌های Marriott یک زن را به عنوان مدیر پروژه معرفی کرده است تا زنان رهبر و مدیر در این مناطق را حمایت کند. این طرح از طریق مجموعه‌ای از برنامه‌های جدید نظیر ایجاد شبکه برای رهبران کنونی، مربیگری رهبران آینده و همچنین برنامه‌های یادگیری با تمرکز بیشتر به همراه توسعه برنامه ابتکاری به زنان کمک خواهد کرد.

گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott برنامه توسعه رهبری زنان را در سال 1999 میلادی با هدف افزایش حضور زنان در بالاترین سطوح مدیریت و دیگر موقعیت‌های تصمیم‌گیری کلیدی، ایجاد کرد.

در سال 2019 میلادی و در بین 25 نفر از زنان قدرتمند در حوزه مدیریت هتلداری در خاورمیانه و آفریقا، 9 نفر از گروه هتلداری Marriott حضور داشتند. این موضوع نشان‌دهنده توانایی بالای زنان در این عرصه و تعهد برند هتلداری Marriott به توسعه و رشد رهبران آینده از میان زنان است.

در حال حاضر 7 زن در بخش‌های جهانی گروه هتل‌های Marriott حضور دارند و زنان نزدیک به 50 درصد از پست‌های مدیریت اجرایی این گروه را بر عهده دارند. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...