صفحه اصلی / اخبار داخلی / آگهی فروش هتل 3 ستاره “آتا” واقع در شهر سلماس + جزئیات و تصاویر هتل
آگهی فروش هتل 3 ستاره “آتا” واقع در شهر سلماس + جزئیات و تصاویر هتل - تصویر 1

آگهی فروش هتل 3 ستاره “آتا” واقع در شهر سلماس + جزئیات و تصاویر هتل

ایجاد شده: 23/تیر/1397       آخرین ویرایش: 23/تیر/1397

مدیران، مالکان، بهره‌برداران، سرمایه‌گذاران و سایر فعالان صنعت هتلداری ایران جهت خرید هتل – تالار “آتا” واقع در شهر سلماس و یا دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09141434028 ( آقای حمیدی ) تماس حاصل فرمایند.

هتل “آتا” هتلی سه ستاره واقع در شهرستان “سلماس” از شهرهای استان آذربایجان غربی واقع در شمال دریاچه ارومیه است. سلماس از لحاظ جغرافیایی منطقه حاصل‌خیز با آب و هوایی معتدل و دارای باغات سیب متعددی است.

هتل “آتا” تنها هتل سه ستاره شهر “سلماس” به حساب می‌آید که دارای موقعیت مکانی ممتاز در یکی از بهترین مناطق این شهر است. این هتل در فروردین‌ماه سال 95 افتتاح شده و از این لحاظ دارای ساختمانی نو‌ساز می باشد.

ساختمان هتل “آتا” به سه خیابان تشرف دارد که در بیان جزئیات آن بایستی به 27 متر بَرِ اصلی ساختمان به بلوار 90 متری امام رضا، 20 متری به کوچه 10 متری و در نهایت 22 متر به خیابان 12 متری فرودگاه، اشاره داشت.

از سوی دیگر قرار گرفتن در مجاورت دادگستری شهر سلماس، بیمارستان‌های دولتی و تامین اجتماعی و همچنین دانشگاه‌های آزاد و تربیت معلم، موقعیتی بی‌نظیر را برای این هتل فراهم آورده است.

فاصله هتل “آتا” تا مراکز اصلی تجاری شهر “سلماس” به شرح زیر است:

  • فاصله تا ایستگاه راه‌آهن سلماس: 10 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه خوی: 25 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه ارومیه: 70 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه تبریز: 150 کیلومتر
  • فاصله تا منطقه صفر مرزی سلماس – وان ( مرز ترکیه ): 20 کیلومتر
  • فاصله تا مرز رازی ( مرز ترکیه ): 110 کیلومتر
  • فاصله تا مرز سرو ( مرز ترکیه ): 80 کیلومتر

مشخصات ساختمانی هتل

هتل “آتا” در 4 طبقه احداث شده و دارای متراژی بالغ بر 620 متر مربع و ساختمانی با سازه بتنی به مساحت 2500 متر مربع است که کل مساحت زیربنا و زمین هتل، دارای مجوز شهرداری و پایان کار با تائیدیه مهر سبز از لحاظ زلزله، می‌باشد. همچنین ساختمان هتل از بدو تاسیس تا به امروز به بیمه آتش‌سوزی و زلزله از سوی بیمه ایران، مجهز است.

پارکینگ خودرو، آشپزخانه مرکزی، اتاق لاندری و موتورخانه مرکزی در زیرزمین، لابی و رستورانی با ظرفیت 300 نفر به همراه آشپزخانه رستوران در طبقه همکف، تالار هتل با ظرفیتی بالغ بر 400 نفر و ورودی مجزا در طبقه اول و در نهایت 15 عدد اتاق با ظرفیت اقامتی 36 نفر به همراه فضایی خالی به متراژ 200 متر مربع جهت افزایش ظرفیت اتاق‌ها در طبقه دوم هتل “آتا” قرار گرفته است.

امکانات طبقات

موتورخانه مرکزی هتل “آتا” که در زیرزمین ساختمان قرار گرفته دارای سیستم مجهزی جهت تامین آب گرم مورد نیاز است. همچنین بخشی از برق مورد نیاز این هتل نیز توسط برق فشار قوی 30 کیلو وات شهر تامین می‌شود و در کنار آن نیز یک ژنراتور دیزلی با ظرفیت 30 کیلو وات تعبیه شده که در مواقع اضطراری، کل برق هتل را تامین می‎‌کند. منبع دو هزار لیتری ذخیره آب همراه با پمپ ایتالیایی از دیگر تجهیزات موتورخانه هتل “آتا” است.

در طبقه اول، لابی هتل همراه با فضایی زیبا و تمیز، مبلمانی راحت و تلویزیون LED برای استراحت و پذیرش مسافران و رستوران هتل با ظرفیت 300 نفر مجهز به صندلی‌هایی با کیفیت و تمام چرم، اماده استقبال و پذیرایی از گرشگران داخلی و خارجی است.

البته بایستی این نکته را نیز در نظر داشت که رستوران و تالار هتل دارای مجوز کاربری خدماتی و تجاری از شهرداری “سلماس” است که در صورت لزوم می‌توان تغییر کاربری و به صورت صرفا تجاری، استفاده نمود.

این هتل دارای سه آشپزخانه است که آشپزخانه مرکزی در زیرزمین و دو آشپزخانه دیگر در طبقات همکف و اول، واقع شده است.

علاوه بر بالابری که برای حمل وسایل به آشپزخانه مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، آشپزخانه‌های هتل “آتا” دارای تجهیزاتی نظیر کابینت‌بندی، کباب‌پز آتشی ( 2 عدد )، اجاق بزرگ ( 8 عدد )، دستگاه سیخ‌شور، فریزر مواد غذایی ( 3 عدد )، یخچال بزرگ ( 3 عدد ) و یخچال‌ ویترینی ( 2 عدد ) است.

لازم به ذکر است که ظروف با کیفیت غذا خوری شامل دیس، بشقاب، قاشق، چنگال، لیوان و … همراه با لوگوی هتل “آتا” برای ظرفیتی بالغ بر 700 نفر، تعبیه شده است.

تالار پذیرایی هتل که در طبقه اول قرار گرفته با ظرفیت 400 نفر دارای محیطی زیبا و جذاب است که با استفاده از لامپ‌های LED، صندلی‌های تمام چرم و میزهای گرد به عنوان مکانی لوکس، آماده میزبانی از مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف است.

ارتفاع سقف این تالار 4/5 متر است که با سیستم صوتی آلمانی ( دایناکورد ) و رقص نور مرکزی بی‌سیم و در نهایت سیستم تهویه مرکزی از سقف، تجهیز شده است. همچنین برای جلوگیری از افت کیفیت صدا نیز از تجهیزات آکوستیک در سقف تالار استفاده می‌شود.

در نهایت بایستی به اتاق‌های هتل نیز اشاره کرد. 15 اتاق با ظرفیت 36 تخت اقامتی در ابعادی استاندارد که مورد تائید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته در کنار فضایی خالی بالغ بر 200 متر مربع که جهت افزایش تعداد و ظرفیت اتاق‌ها در نظر گرفته شده است.

تمامی اتاق‌های هتل “آتا” به تلویزیون‌های LED، یخچال، تخت‌های هتلی با برند استقبال، حمام، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی و وسایل لازم مطابق با استاندارد هتل‌های سه ستاره، مجهز است.

سیستم‌های تلفن مرکزی، اعلان حریق و دوربین‌های مداربسته مستقر در راهروها، لابی، پارکینگ، رستوران، آشپزخانه و همچنین ورودی و خروجی‌ها از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

در پایان بایستی گفت که رنگ‌بندی اتاق‌های هتل با استفاده از ترکیب رنگ‌های کِرِم و قهوه‌ای با طرح چوب صورت گرفته است که محیطی آرام و گرم را برای مسافران محیا می‌نماید.

مدیران، مالکان، بهره‌برداران، سرمایه‌گذاران و سایر فعالان صنعت هتلداری ایران جهت خرید این مجموعه هتل و تالار و یا دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09141434028 ( آقای حمیدی ) تماس حاصل فرمایند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...