صفحه اصلی / اخبار داخلی / آمادگی کامل هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی استان یزد برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی

آمادگی کامل هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی استان یزد برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی

ایجاد شده: 15/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 15/اسفند/1396

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران استان یزد از آمادگی کامل تمامی هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی استان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: واحدهای اقامتی استان از ابتدای بهمن‌ماه اقدام به نظافت، بازسازی و آماده‌سازی برای ایام عید نموده‌اند و از بیستم اسفندماه شروع به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند کرد.

سید امیر ناصرالدین طباطبایی با اعلام اینکه هم‌اکنون تعداد 202 واحد اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، میهمانپذیر، خانه‌مسافر دارای مجوز، اقامتگاه سنتی و اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان یزد در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: در خصوص تعداد هتل‌ها و امکانات اقامتی هیچ کمبودی وجود ندارد اما به دلیل شرایط بد اقتصادی، پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که در سال آینده، رکود در صنعت گردشگری را شاهد خواهیم بود.

رئیس جامعه هتلداران استان یزد، واحدهای اقامتی آموزش و پرورش، خانه‌های مسافر بدون مجوز و میهمانسراهای دولتی را مهمترین رقبای هتلداران معرفی و تصریح کرد: سال‌هاست که در تلاش برای مقابله و برخورد با اقامتگاه‌های غیرمجاز هستیم اما تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه اقامتگاه‌های غیر مجاز تمایلی به سامان‌دهی ندارند و مقابله با آنها نیازمند یک عزم جدی و فراگیر میان تمامی دستگاه‌های متولی است.

طباطبایی در پایان گفت: استقبال از اقامتگاه‌های غیرمجاز بیشتر به دلیل وجود آزادی‌ و عدم قوانین و مقررات در آنهاست در حالیکه هتل‌ها، محدودیت‌های قانونی دارند. برای مثال ارائه شناسنامه در هتل الزامی است و ارتباط افراد بررسی می‌شود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...