صفحه اصلی / اخبار داخلی / آغاز رسمی فعالیت جامعه حرفه‌ای هتلداران استان خراسان رضوی
آغاز رسمی فعالیت جامعه حرفه‌ای هتلداران استان خراسان رضوی - تصویر 1

آغاز رسمی فعالیت جامعه حرفه‌ای هتلداران استان خراسان رضوی

ایجاد شده: 17/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 17/اردیبهشت/1398

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی از صدور پروانه بهره‌برداری و آغاز رسمی فعالیت جامعه هتلداران به عنوان بزرگترین تشکل خصوصی استان خراسان رضوی، خبر داد.

"ابوالفضل مکرمی‌فر" ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: جامعه حرفه‌ای هتلداران در راستای اهداف توسعه صنعت گردشگری و به طور ویژه در حوزه هتلداری، تشکیل شده است.

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، جامعه حرفه‌ای هتلداران را یک ضرورت دانست و گفت: این تشکل بر اساس الزام قانون برنامه ششم توسعه و پس از برگزاری انتخابات با حضور معاون گردشگری کشور، مدیران ستادی و همچنین هتلداران و مدیران تاسیسات گردشگری، وارد مرحله نهایی شد.

وی ابراز داشت: طی این مدت فرایندهای قانونی صدور پروانه بهره‌برداری، انجام شد و با امضای این پروانه، جامعه حرفه‌ای هتلداران استان خراسان رضوی به طور رسمی آغاز بکار کرد.

"مکرمی‌فر" با اشاره به اینکه، تشکل هتلداران استان تاکنون اتحادیه هتلداران بود و زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کرد، گفت: بر اساس قانون برنامه ششم، تشکیل جوامع حرفه‌ای از وظایف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است و این تشکل از این پس زیر نظر این سازمان و در چارچوب اساسنامه، فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، جامعه هتلداران این استان را به دلیل دارا بودن نیمی از ظرفیت اقامتی کشور، بزرگترین و مهمترین تشکل بخش خصوصی در کشور معرفی کرد که می‌تواند نقش مهمی در توسعه کمی و کیفی و همچنین نظارت بر واحدهای اقامتی استان داشته باشد.

لازم به ذکر است، انتخابات جامعه حرفه‌ای هتلداران استان خراسان رضوی، آذرماه سال گذشته و با حضور 140 نفر از اعضا که مجاز به شرکت در این انتخابات بودند، برگزار شد و در پایان آقایان امیر سزاوار، عباس باقرزاده صفاریان، محمد تقی مجاور زرگر، ارفع رحیمیان، محمدرضا توکلی‌زاده، محمود مادرشاهیان و سید محمد حسینی به عنوان اعضای هیات‌مدیره و آقایان جعفر عرفانیان نوغانی و سید محمدرضا وزیری به عنوان بازرس، انتخاب شدند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...