صفحه اصلی / اخبار داخلی / آغاز بکار رسمی نخستین مدرسه هتلداری کشور با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران در استان اردبیل
آغاز بکار رسمی نخستین مدرسه هتلداری کشور با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران در استان اردبیل - تصویر 1

آغاز بکار رسمی نخستین مدرسه هتلداری کشور با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران در استان اردبیل

ایجاد شده: 8/دی/1397       آخرین ویرایش: 8/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری استان از آغاز بکار رسمی مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) در شهرستان سرعین از 15 بهمن‌‎ماه سال جاری، خبر داد.

"نادر فلاحی" ضمن اشاره به این نکته که اکثر فعالان حوزه گردشگری استان اردبیل از رفتارهای به روز عملی در این زمینه بهره‌مند نیستند و نیاز به آموزش دارند، اظهار داشت: مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) به منظور ارائه آموزش به هتلداران و میهمانداران از 15 بهمن‌ماه به صورت رسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد "سرعین" آغاز بکار خواهد نمود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز ضمن تائید این خبر، گفت: فاز مطالعاتی راه‌اندازی نخستین مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) کشور به پایان رسیده و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری، وارد فاز اجرای این طرح شده‌ایم.

"اسحاق رسولی" ابراز داشت: برنامه‌های آموزشی این مدرسه هتلداری در دو بخش در نظر گرفته شده که در فاز نخست آموزش‌هایی برای فعالان گردشگری و مدیران مراکز اقامتی و در صورت استقبال برای زیرمجموعه‌ها و کارکنان نیز ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای آموزش‌ها در بخش میهمان‌نوازی و استقبال از گردشگران، افزود: آموزش‌ها می‌تواند منجر به تغییر در رفتار شده و فرهنگ میهمان‌نوازی را تقویت کند.

استاندار اردبیل نیز در این نشست، اظهار داشت: آموزش‌ها در حوزه گردشگری بایستی ساماندهی و به صورت حرفه‌ای اعمال شوند.

"اکبر بهنام‌جو" افزود: برنامه‌های آموزشی مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) که به همت دانشگاه آزاد اسلامی استان راه‌اندازی شده بایستی حمایت شود و سایر دستگاه‌ها نیز باید نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

وی گفت: در صورتی که خروجی مدرسه هتلداری ( هتل اسکول ) مطلوب باشد، می‌توان از استان‌های دیگر نیز گروه‌ها و افرادی را جهت آموزش جذب کرد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...