صفحه اصلی / اخبار داخلی / آئین تجلیل از مدیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران + گزارش تصویری
آئین تجلیل از مدیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران + گزارش تصویری - تصویر 1

آئین تجلیل از مدیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران + گزارش تصویری

ایجاد شده: 3/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 3/اردیبهشت/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مراسم تجلیل از مدیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران در ایام نوروز 97 شب گذشته با حضور معاون گردشگری کشور، استاندار تهران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، رئیس جامعه هتلداران ایران و جمعی دیگر از مدیران و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری به میزبانی هتل پارسیان استقلال و در محل سالن دریای نور، برگزار شد.

“محمد حسین مقیمی” استاندار تهران ضمن تشکر ویژه از تمامی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران اعم از هتلداران، آژانس‌داران، نیروی انتظامی، حمل و نقل و … ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

مهندس “محمد محب‌خدایی” معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور نیز در اظهاراتی کوتاه با تشکر از تمامی مدیران و اعضای ستاد سفر استان تهران از جمله شرکت فرودگاهی، راه آهن، نیروی انتظامی، هلال احمر، هتلداران، آژانس‌داران در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی، ویژگی بارز مدیران و اعضای ستاد سفر در استان تهران را فعالیت در سطح ملی و کشوری معرفی کرد.

معاون گردشگری کشور در ادامه ابراز داشت: ویژگی اصلی نوروز امسال بهره‌گیری از تجربه و توانمندی‌های بخش خصوصی بود که منجر به رقم خوردن نوروزی نشاط با نشاط برای تمامی مردم شد. هتلداران، آژانس‌داران و تور گردانان با وجود مشکلات فراوان ولیکن با اعمال تخفیف‌های مناسب، سهم بسزایی در رونق گردشگری استان تهران در ایام نوروز داشتند.

وی افزود: در حالی که ادعای جایگزینی اقتصاد گردشگری به جای اقتصاد نفت را داریم، توجه به صنعت گردشگری در ایران فقط در الفاظ بوده و اقدامات اجرایی محدودی صورت گرفته است.

گزارش تصویری مربوط به برگزاری این مراسم را در ادامه مشاهده می‌نمایید.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...