صفحه اصلی / اخبار داخلی / نظارت مستمر بر مسائل اقامتی رضایت گردشگران را به دنبال داشت
 نظارت مستمر بر مسائل اقامتی  رضایت گردشگران را به دنبال داشت - تصویر 1

نظارت مستمر بر مسائل اقامتی رضایت گردشگران را به دنبال داشت

ایجاد شده: 15/فروردین/1403       آخرین ویرایش: 15/فروردین/1403

به گزارش هتل نیوز؛ " کریم بیگی " عضو هیات مدیره جامعه هتلداران ایران و رئیس جامعه هتلداران استان اصفهان اعلام کرد: اصفهان با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد، محیطی مناسب برای مهمانانی که وارد این شهر می‌شوند، به وجود آورد، بخصوص زاینده رود که با جریان آب خود، جذابیت بیشتری به این شهر افزوده است.

وی افزود: اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری اصفهان و مقامات استان در زمینه زیباسازی، باعث خاص شدن اصفهان در این زمینه شد.

او اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی درصد اشغال هتل‌های اصفهان ۸۵ تا ۹۰ درصد بود.

وی بیان کرد: در ایام نوروز، نظارت مداوم بر مسائل اقامتی از جمله بهداشت و نرخ خدمات هتل ها و مراکز اقامتی انجام که نتیجه آن، درصد شکایت بسیار پایین مسافران بود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...