صفحه اصلی / اخبار داخلی / رونمایی از نخستین سیستم جامع و یکپارچه سالن‌های مراسم در کشور + جزئیات
 رونمایی از نخستین سیستم جامع و یکپارچه سالن‌های مراسم در کشور + جزئیات - تصویر 1

رونمایی از نخستین سیستم جامع و یکپارچه سالن‌های مراسم در کشور + جزئیات

ایجاد شده: 19/دی/1397       آخرین ویرایش: 22/دی/1397

مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین تراول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز از رونمایی و آغاز بکار نخستین سیستم جامع و یکپارچه سالن‌های مراسم کشور تحت عنوان Event Halls به عنوان مرجع انتخاب، شناسایی و معرفی سالن‌های مراسم توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین تراول ضمن تشریح جزئیات و ویژگی‌های این سامانه اظهار داشت: این اتفاق برای اولین بار در کشور و در راستای اهداف شرکت سفرهای علاءالدین تراول مبنی بر خلاقیت، نوآوری و انجام کارهای متفاوت در حوزه گردشگری، رخ داده است.

"امیرحسین جعفری" ابراز داشت: با استفاده از سامانه جامع سالن‌های مراسم، افراد و مجریان برگزاری رویدادهای مختلف می‌توانند اطلاعات سالن‌های مراسم در سراسر کشور از جمله محل، ظرفیت، مراکز اقامتی پیرامون، نوع خدمات، ویژگی‌های فنی و ساختمانی و ... را کسب و نسبت به رزرو آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، سیستم جامع سالن‌های مراسم شرکت سفرهای علاءالدین تراول روز سه‌شنبه مورخ 18 دی‌ماه برای اولین بار در تاریخ گردشگری و هتلداری کشور با حضور مدیران تشریفات، غذا و نوشابه و بازاریابی بیش از 100 هتل از سراسر کشور، معرفی و رونمایی شد.

با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید از ویژگی‌ها و خدمات سیستم سالن‌های مراسم شرکت سفرهای علاءالدین تراول، استفاده نمائید.

سیستم جامع و یکپارچه سالن‌های ایران شرکت سفرهای علاءالدین تراول 



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...