صفحه اصلی / اخبار داخلی / رفتار نجیبانه فعالان گردشگری علی‌رغم ضررهای تحمیلی کرونا
 رفتار نجیبانه فعالان گردشگری علی‌رغم ضررهای تحمیلی کرونا - تصویر 1

رفتار نجیبانه فعالان گردشگری علی‌رغم ضررهای تحمیلی کرونا

ایجاد شده: 22/آذر/1401       آخرین ویرایش: 22/آذر/1401

به گزارش هتل نیوز، " علی اصغر شالبافیان " معاون گردشگری کشور در جمع هتلداران از عملکرد وزارت گردشگری در خصوص پیگیری موضوعات و مشکلات این صنعت و برگزاری جلسات متعدد با سازمان‌ها و نهادهای متولی و مرتبط با بخش گردشگری در جهت مرتفع نمودن مشکلات اهالی این بخش تعریف کرد و عنوان نمود برخی از این مشکلات بزودی در مسیر بهبودی قرار خواهند گرفت.

وی گفت ؛ وظیفه خود می‌دانیم که مشکلات حوزه گردشگری را به صورت جدی پیگیری کنیم و صدای رسای فعالان این صنعت باشیم. رفتار فعالان حوزه گردشگری نسبت به ضررهایی که به این بخش وارد شده رفتار نجیبانه‌ای بوده است.

او ادامه داد ؛ موضوع لغو روادید از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کنیم. با رئیس‌جمهوری نیز پیشتر در این باره رایزنی انجام شده که ایشان نیز موارد مطرح شده را به وزارت امورخارجه ارجاع و دستورات لازم را داده است.

" شالبافیان " گفت ؛ در یک سال گذشته خوشبختانه مصوبات بسیار خوبی در مجلس در حوزه حامل‌های انرژی داشتیم. تلاش ما این است که در برگزاری نمایشگاه‌های خارجی تغییر رویکرد داشته باشیم.

معاون گردشگری کشور ضمن اعلام اینکه ورود گردشگر با خودرو به ایران یکی از ایده‌هایی است که آن را در دست اقدام داریم گفت ؛ گردشگران از کشورهای مختلف از جمله عراق این امکان را خواهند داشت تا با خودرو به ایران سفر کنند و یا برای سفر به سایر کشورها نیز از ایران با خودروی شخصی عبور کنند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...