صفحه اصلی / اخبار داخلی / ️ برند گردشگری ایران؛ کپی برابر اصل؟!
️ برند گردشگری ایران؛ کپی برابر اصل؟! - تصویر 1

️ برند گردشگری ایران؛ کپی برابر اصل؟!

ایجاد شده: 11/دی/1399       آخرین ویرایش: 11/دی/1399

به گزارش هتل‌نیوز، مشاور اسبق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مدعی شد نماد سیمرغ که به عنوان هویت بصری برند گردشگری ایران تعیین و معرفی شده است، کپی‌برداری از طرح پیشنهادی سال‌های قبل اوست.

"حبیب‌الله متحدین" در این خصوص اظهار داشت: چند سال پیش سیمرغ گردشگری ایران را طراحی کردم ولی اکنون با اندکی تغییر صرف هزینه‌های میلیاردی آن را ثبت کردند.

وی تصریح کرد:  تمام مدارک مربوط به مطالعات و طراحی برند گردشگری ایران با طرح سیمرغ را در اختیار دارم و این طرح حتی به تائید سازمان میراث فرهنگی وقت هم رسید.

این کارشناس و فعال گردشگری در پایان گفت: برند گردشگری که من طراحی کردم نماد گردشگری جمهوری اسلامی ایران است ولی نمادی که وزارت گردشگری طراحی کرده نماد گردشگری ملی است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...