اقلام سیزدهگانه دفتر تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری در سال ۹۹
ایجاد شده: 1/تیر/1399 آخرین ویرایش: 1/تیر/1399
به گزارش هتلنیوز، مدیر کل تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری اظهار داشت: اقلام تبلیغات مکتوب و دیجیتال گردشگری به ۱۰ زبان در حال طراحی و تولید است و حداکثر تا پایان تیرماه، آماده میشود.
"محمد ابراهیم لاریجانی" در مصاحبه با هتلنیوز، ابراز داشت: زبانهای استفاده شده در اقلام، منطبق بر زبان کشورهای اولویتدار بازار هدف شامل انگلیسی، عربی، روسی، ترکی، آلمانی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی و ارمنی است که میتواند بیش از ۱۰۰ کشور را پوشش دهد.
وی در ادامه اقلام سیزدهگانه دفتر تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری در سال جاری را به شرح زیر نام برد؛
- کاتالوگ ده دلیل سفر به ایران
- کتابچه ویزیت ایران
- کتاب ۱۰۰ میراث ایران به زبان انگلیسی
- کتاب Iran Travel Guide به زبان انگیسی
- بروشور و کلیپ ظرفیتهای گردشگری سلامت ایران
- بروشور و کلیپ معرفی اقامتگاههای سنتی و بومگردی ایران
- بروشور و کلیپ گردشگری مذهبی و ادیان در ایران
- مالتی مدیای ۲۴ اثر ثبت جهانی ایران
- دی وی دی کلیپها و ویدئوهای معرفی ایران شامل ۳۵ ویدئو
- دی وی دی ۳۶۵ عکس از ۱۰۰جاذبه برتر گردشگری ایران
- راهاندازی صفحه رسمی گردشگری ایران در فیسبوک، ویچت، اینستاگرام، یوتیوب، شنوتو ( پادکست ) جهت بارگذاری محتواهای تولید شده از گردشگری ایران به زبانهای مختلف
- ساخت ۱۴ ویدئوی مناسب فضای مجازی همراه با نریشن و زیرنویس با موضوعات مختلف از ظرفیتها و محصولات گردشگری ایران قدیم و مدرن
- ساک دستی پارچهای با طرح، فرم و نقوش ایرانی اسلامی برای بستهبندی مناسب اقلام در توزیع و اهدای آنها