صفحه اصلی / گروه های هتلداری بین المللی / شرکت گروه هتلداری Rose wood
شرکت گروه هتلداری Rose wood - تصویر 1

شرکت گروه هتلداری Rose wood

ایجاد شده: 12/مرداد/1402       آخرین ویرایش: 12/مرداد/1402

هتل Rosewood در سال ۱۹۷۹ توسط کارل اسکوت در دالاس، تگزاس تأسیس شد، این هتل ابتدا با نام Mansion on Turtle Creek شناخته می‌شد و در زمان تأسیس، چندین بار به عنوان یک منزل خصوصی استفاده شده بود.

در سال ۱۹۸۴، Atef Mankarios به عنوان مدیر عامل به هتل پیوست و با طراحی و ارتقای خدمات، هتل را به یکی از برترین هتل‌های لوکس در دالاس تبدیل کرد. در سال ۱۹۸۵، این هتل به شرکت Rosewood Hotels & Resorts واگذار شد.

از آن زمان به بعد، شرکت Rosewood Hotels & Resorts به سرعت در بازار هتلداری جهانی شناخته شد و به یکی از برترین شرکت‌های هتلداری در جهان تبدیل شد.

هر هتل Rosewood به منظور بازنمایی منحصر به فرد محل و فرهنگ منطقه، با دقت طراحی شده است و به میهمانان تجربه لوکس و شخصی‌سازی شده‌ای ارائه می‌دهد.

این شرکت از زیبایی‌های تاریخی و مدرن، ساحل‌های زیبا و مراکز فرهنگی جذاب بهره می‌برد و امکاناتی از جمله اسپا و رستوران‌های برجسته و با کیفیت را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

این برند در راستای تعهد خود به پایداری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی نیز فعالیت می‌کند و به برگزاری برنامه‌هایی برای کاهش آثار زیست محیطی از قبیل کاهش پسماندها و استفاده از مواد و فناوری‌های دوستدار محیط زیست می‌پردازد.

همچنین Rosewood به حمایت از جوامع محلی و حفظ میراث فرهنگی از طریق برقراری همکاری با سازمان‌هایی همچون یونسکو و بنیاد جهانی حیات وحش می‌پردازد.

در حال حاضر، این شرکت بیش از ۲۰ هتل در ۱۱ کشور دارد که ادامه لیستی از هتل های Rose wood در سراسر جهان آمده است:

Rosewood Baha Mar (Bahamas)
Rosewood Beijing (China)
Rosewood Castiglion del Bosco (Italy)
Rosewood Jeddah (Saudi Arabia)
Rosewood London (UK)
Rosewood Luang Prabang (Laos)
Rosewood Mansion on Turtle Creek (USA)
Rosewood Mayakoba (Mexico)
Rosewood Phnom Penh (Cambodia)
Rosewood Tucker's Point (Bermuda)
Rosewood Yangon (Myanmar)


راه‌های ارتباطی


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات 1 جایگاه تبلیغات 1


کمی منتظر بمانید...