صفحه اصلی / گروه های هتلداری ایران / گروه هتل‌های پارس
گروه هتل‌های پارس - تصویر 1
گروه هتل‌های پارس - تصویر 2
گروه هتل‌های پارس - تصویر 3

گروه هتل‌های پارس

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/دی/1400

گروه هتل‌های پارس با مالکیت ۶ هتل لوکس در شهرهای مهم و بزرگ کشور، تلاش دارد تا خدمات منحصر بفردی در زمینه‌ اقامتی در ایران در سطح هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی به هموطنان ارائه دهد.

گروه هتل‌های پارس با استانداردسازی هتل‌ها، آموزش مستمر و تشویق و رسیدگی کارکنان و نیز تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، سعی در بهبود و ارتقای سطح رضایت‌مندی میهمانان خود دارد که قطعا افزایش ضریب اشغال هتل‌ها و سوددهی بیشتر شرکت را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت هتلداری، شرکت سرمایه‌گذاری هتل‌های پارس برای حفظ جایگاه و همچنین همسو شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا و رقابت با هتل‌های بین‌المللی تلاش می‌نماید از سیستم‌های اطلاعات مدیریت، روش‌ها و سیاست‌های روز دنیا در این حیطه با حفظ آئین‌ها، آداب و رسوم و سلامت محیط زیست، استفاده نماید.

گروه هتل‌های پارس با برخورداری از درصد بالای رضایت میهمانان و رهبری و مدیریت شایسته و همچنین اجرای اهداف راهبردی عالی، بر آن است که برند خود را به عنوان برترین گروه هتلی از منظر خدمات با کیفیت در ایران به دنیا معرفی نماید و همیشه اولین انتخاب میهمانان داخلی و خارجی برای اقامت در ایران باشد.


راه‌های ارتباطی


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...