صفحه اصلی / گروه های هتلداری ایران / گروه هتل های اخوان
گروه هتل های اخوان - تصویر 1
گروه هتل های اخوان - تصویر 2
گروه هتل های اخوان - تصویر 3
گروه هتل های اخوان - تصویر 4
گروه هتل های اخوان - تصویر 5

گروه هتل های اخوان

ایجاد شده: 26/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 26/دی/1400

گروه هتل های اخوان با مدیریت آقای مهدی اخوان که سابقه تدریس و تحصیل در صنعت هتلداری و مدیریت هتل هایی همچون آرین ، سفرا ، آلتون ، ستارگان ، پرهام ، طراوت،مرجان،آذر و ... دارا میباشند افتخار داریم با تمام تلاش و ارائه خدمات 24 ساعته و با بیشترین کیفیت پذیرای مهمانان و زائرین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) باشیم.

هتل آپارتمان آرین مشهد با موقعيت مكاني بسيار نزديك نسبت به حرم مطهر (3 دقيقه پياده روي مقابل درب باب الجواد ) كه با بهترين و شيك ترين امكانات تجهيز گرديده و دارای اتاق های بزرگ و عالی كه تمامي اتاق ها مجهز به سيستم تهويه مطبوع و سيستم سرمايشي چيلر و گرمايشي فن كويل,اينترنت وايرلس ، ویلچر رایگان و پذيرايي مبله ,كتري برقي ,يخچال و .......... ،دسترسی به مراکز خرید و پایانه های زمینی و هوایی مشهد، از ویژگی های خوب این هتل است. این هتل آپارتمان با امکانات رفاهی مناسب، آماده خدمت‌رسانی به زائرین گرامی می باشد.

هتل آپارتمان آلتون مشهد با فاصله ای کمتر از 700 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مشهد در یکی از زیباترین خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی قرار گرفته است .

از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از قبیل رستوران ، آشپزخانه مرکزی ، اینترنت وایرلس رایگان ، کافی شاپ 24 ساعته و ویدئو مرکزی پس از گذراندن مسیر چند دقیقه ای از هتل به حرم با قدیمی ترین و نزدیکترین صحن به ضریح روبرو می شوید که نسبت به صحنهایی که در چند گوشه حرم واقع شده است کمترین و راحت ترین دسترسی را به رواقها و ضریح برایتان میسر می کند .

هتل آپارتمان آلتون دارای 21 واحد مجزاست که تعدادی از آنها اتاق هتلی و مابقی آپارتمان می باشد که با زیباترین وجه تجهیز و تکمیل گردیده است . این واحدها مجهز به سیستم تلفن سانترال ، شبکه پخش ویدئو 24 ساعته ، کولرگازی ، تلویزیون و ... می باشد.


راه‌های ارتباطی


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...