صفحه اصلی / اخبار داخلی / پروازهای نوروزی به امارات در هاله‌ای از ابهام
پروازهای نوروزی به امارات در هاله‌ای از ابهام - تصویر 1

پروازهای نوروزی به امارات در هاله‌ای از ابهام

ایجاد شده: 9/اسفند/1399       آخرین ویرایش: 9/اسفند/1399

به گزارش هتل نیوز، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره احتمال از سرگیری پروازهای دوبی به خبرنگار مهر اظهار کرد: دفتر نمایندگی ایران در دوبی خبری اعلام کرده که صدور ویزاهای توریستی امارات از سر گرفته شده است.

وی افزود: اینکه این ویزا برای چه افرادی صادر می‌شود، هنوز مشخص نیست؛ فکر نمی‌کنم عملاً اقدام خاصی انجام شده باشد.

اسعدی سامانی در پاسخ به این پرسش که آیا برای سفرهای نوروزی، ایرلاین‌ها اقدام به فروش بلیت دوبی خواهند کرد یا خیر؟ گفت: اگر امارات صدور ویزا را آغاز کند مشکلی نیست و ایرلاین‌ها می‌توانند پرواز کنند اما اگر این اتفاق نیفتد، از آنجا که مشخص نیست امارات چه برخوردی با مسافران خواهد داشت، فروش بلیت نوروزی سفرهای دوبی از هم اکنون، مشکل ساز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستورالعمل صدور بلیت و ویزای گردشگری امارات به آژانس‌های گردشگری ابلاغ شده است؛ کنسولگری ایران در دوبی نیز پیگیری می‌کرد تا ویزای ایرانیان صادر شود اما هنوز جزئیات این موافقت امارات مشخص نیست و نهادهای ذی ربط در این کشور باید اطلاعات دقیق‌تری منتشر کنند. به گفته مسئول نمایندگی ایران در امارات، فعلاً کسانی که از قبل اقدام کرده بودند با اولویت خانواده‌ها، می‌توانند ویزا دریافت کنند.

اسعدی سامانی درباره زمان آغاز پرواز ایرلاین‌های ایرانی به دوبی نیز گفت: هر زمان که صدور ویزای گردشگری از سر گرفته شود، ایرلاین‌های ما هم می‌توانند پروازها را از سر بگیرند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...