صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری نخستین جشنواره ملی هتل در دی‌ماه سال جاری
برگزاری نخستین جشنواره ملی هتل در دی‌ماه سال جاری - تصویر 1

برگزاری نخستین جشنواره ملی هتل در دی‌ماه سال جاری

ایجاد شده: 29/مهر/1398       آخرین ویرایش: 19/آذر/1398

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران ایران در آئین افتتاحیه نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی هتل، میهمان‌نوازی و صنایع وابسته تحت عنوان Hotelity Show که صبح امروز در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران، برگزار شد با بیان اینکه صنعت هتلداری یکی از ارکان بهبود و توسعه صنعت گردشگری است، اظهار داشت: صنعت گردشگری در کشور با چالش‌های بسیاری از جمله هزینه‌های سرمایه‌ای و جاری، کاهش مسافر، تحمیل عوارض سنگین مالیاتی و ده‌ها مشکل دیگر مواجه است.

رئیس جامعه هتلداران ایران، وجود واحدهای غیرمجاز اقامتی را یکی دیگر مشکلات صنعت هتلداری در ایران، معرفی کرد و ابراز داشت: در ابتدا قرار بود تا تمامی خدمات هتلداری از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند اما با تغییراتی که در کمیسیون‌های مجلس به وجود آمده است این اصلاحیه به هتل‌های سه ستاره و پائین‌تر، تغییر یافته است.

"جمشید حمزه‌زاده" تصریح کرد: درخواست جامعه هتلداران ایران این است که خدمات تمامی هتل‌ها، مراکز اقامتی و دفاتر ورود گردشگر خارجی به کشور از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شوند.

"حمزه‌زاده" با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه هتل، میهمان‌نوازی و صنایع وابسته با نام Hotelity Show گفت: این نمایشگاه می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و هتلداری در کشور موثر باشد.

رئیس جامعه هتلداران ایران در پایان با اشاره به برگزاری رویدادی ملی در حوزه صنعت هتلداری کشور، گفت: نخستین جشنواره ملی هتل طی روزهای سوم تا پنجم دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...