صفحه اصلی / اخبار خارجی / سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های Bayerische Versorgungskammer و GBI AG در صنعت هتلداری آلمان، اتریش و سوئیس
سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های Bayerische Versorgungskammer و GBI AG در صنعت هتلداری آلمان، اتریش و سوئیس - تصویر 1

سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های Bayerische Versorgungskammer و GBI AG در صنعت هتلداری آلمان، اتریش و سوئیس

ایجاد شده: 22/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 24/اردیبهشت/1398

شرکت Bayerische Versorgungskammer در یک مزایده برای سرمایه‌گذاری بلندمدت با شرکت GBI AG که در زمینه توسعه پروژه‌های ساختمانی فعال است، شریک شده تا در هتل‌های آلمان، اتریش و سوئیس، سرمایه‌گذاری و آنها را مدیریت کنند.

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، شرکت Bayerische Versorgungskammer قصد دارد برای سرمایه‌گذاری خود از وام یک سازمان آلمانی تحت عنوان سرمایه‌گذاری جهانی، استفاده کند. استراتژی سرمایه‌گذاری جدید این شرکت‌ها که برای آن حدود 500 میلیون پوند در نظر گرفته شده، این است که یک مجموعه بلندمدت و با ارزش، ایجاد کنند.

همکاری مشترک این دو شرکت زمانی به طور رسمی آغاز شد که در ماه‌های ابتدایی سال 2019 نخستین سرمایه‌گذاری برای خرید هتل Linder در شهر "هامبورگ" صورت گرفت. این هتل که در یکی از بهترین مانطق آلمان قرار دارد، دارای 259 اتاق مدرن همراه با سالن‌های بزرگ برای برگزاری رویدادها، کنفرانس‌ها و جلسات است.

لازم به ذکر است، شرکت Bayerische Versorgungskammer با ۷۷ میلیارد پوند دارایی، یکی از مهمترین موسسات مالی سرمایه‌گذار در آلمان محسوب می‌شود. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...