صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح یک هتل جدید و خیره‌کننده در سواحل دریاچه Garda در ایتالیا تا پائیز سال 2020
افتتاح یک هتل جدید و خیره‌کننده در سواحل دریاچه Garda در ایتالیا تا پائیز سال 2020 - تصویر 1
افتتاح یک هتل جدید و خیره‌کننده در سواحل دریاچه Garda در ایتالیا تا پائیز سال 2020 - تصویر 2
افتتاح یک هتل جدید و خیره‌کننده در سواحل دریاچه Garda در ایتالیا تا پائیز سال 2020 - تصویر 3
افتتاح یک هتل جدید و خیره‌کننده در سواحل دریاچه Garda در ایتالیا تا پائیز سال 2020 - تصویر 4
افتتاح یک هتل جدید و خیره‌کننده در سواحل دریاچه Garda در ایتالیا تا پائیز سال 2020 - تصویر 5

افتتاح یک هتل جدید و خیره‌کننده در سواحل دریاچه Garda در ایتالیا تا پائیز سال 2020

ایجاد شده: 24/دی/1398       آخرین ویرایش: 24/دی/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل Travel Charme Resort Il Giardino یک هتل پنج ستاره لوکس و جدید در ایتالیا و سواحل دریاچه Garda است که در پائیز سال 2020 افتتاح می‌شود.

این هتل که هم‌اکنون در حال احداث است، 97 اتاق مشرف به دریاچه و از لحاظ معماری نیز طراحی خاص خود را دارد. در طراحی این هتل، اِلِمان‌های معاصر با منظره‌ای سرسبز در اطراف هتل ترکیب شده است. تمرکز طراحی این هتل بر امکانات و خدمات ارائه شده بر مبنای سلامتی و رفاه است.

هتل Travel Charme Resort Il Giardino به طبیعت نقطه‌ای که در آن ساخته شده، وفادار است. تراس‌های این به گونه‌ای طراحی شده که در با محیط طبیعی اطراف خود همخوانی دارد و باعث ایجاد حداقل اختلال در منظره می‌شود.

همچنین در طراحی هتل Travel Charme Resort Il Giardino از سقف‌های سبز استفاده شده تا اطمینان حاصل شود که حجم ساختمان با پوشش گیاهی محیط اطراف، ادغام می‌شود. در نتیجه هتل از سمت دریاچه قابل مشاهده نیست تا خللی در منظره اطراف ایجاد نشود.

از دیگر ویژگی‌ها و جاذبه‌های هتل Travel Charme Resort Il Giardino که در یک باغ زیبا در مساحت 5500 متر مربع واقع شده، می‌توان به امکانات سلامتی نظیر اسپای مدرن، مرکز تناسب اندام و یک استخر بزرگ اشاره کرد.

مسافران تجاری هتل نیز می‌توانند از امکاناتی که برای برگزاری کنفرانس، جلسات و رویدادها تعبیه شده است، استفاده لازم را ببرند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان از کتابخانه، باغ زمستانی، تراس پانوراما، کافی‌شاپ در استخر و آشپزخانه اوپن با میز سرآشپز، اشاره کرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...